Pep Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har lett og lett, men finner ingen butikk som har UT2004 på DVD. Er det noen som vet om noen som har? Evt. om det kommer til butikkene igjen? Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du finner den blandt annet her http://www.k2.no/smr/index.jsp?active.cate...ctive.item=1963 Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er det DVD? Det står jo på "Spill -> CD-ROM". Har heller ikke hørt om noen andre pakker enn Limited Edition pakken til UT2004 som har DVD, men skal heller ikke tvile på at de har utgitt den vanlige versjonen med DVDer i utelandet. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Var nettopp på Elkjøp på Storo i Oslo, der har de massevis av dem. I allefall 10 stk. Kosta 395 tror jeg... Lenke til kommentar
Pep Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Ok. Jeg skal sjekke ut Elkjøp. Var der for en stund siden, men da hadde de kun CD versjonen.. Men har de fått inn DVD versjonen nå så er det supert. DVD versjonen selges i utlandet foresten. Blant annet på play.com tror jeg.. er jo en løsning det. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøpte min DVD-versjon på play.com Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva med limited edition. Vet noen om det headsettet som følger med er noe bra? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tviler på at du får tak i limited edition utgaven. Hadde tenkt å kjøpe det, men var selfølgelig for sent ute. DVD versjonen får du på play.com for 328 kr, dette er inkludert frakt. Er kansje ikke så dumt å kjøpe den der Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) 24,99 * 12.310 = 307 * 1,24 (tolltillegg) + 75 (tollgebyr) = 455 kr! Så det blir 455 kr på play.com Endret 4. juni 2004 av Kilko Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tviler på at du får tak i limited edition utgaven. Hadde tenkt å kjøpe det, men var selfølgelig for sent ute. Jeg bestillte LE-versonen i god tid, men butikken mottok aldri noen LE-verson og fikk derfor ikke jeg noen heller Tror jeg leste at LE ikke kom ut noen steder i europa i det hele tatt(US only) (som plaster på såret fikk jeg en tøff ut2k4-musematte og cd-versonen for 300,- da, så da lasta jeg bare ned DVD-imaget). Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Deilig at det ENDELIG kommer fler spill på DVD, vil ikke akkurat si det begynner å bli vanlig, men bedre med noen få enn ingen. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) 24,99 * 12.310 = 307 * 1,24 (tolltillegg) + 75 (tollgebyr) = 455 kr! Så det blir 455 kr på play.com Er ikke sikkert du må fortolle da , mener å huske at play.com er veldig flinke til å sette på fine uriktige verdier på pakkene de sender i posten. Forresten, sendes ikke spill og cd-er hvis det bare er et par som brevpost? Hvordan er det med fortolling på det? GamesMix hadde LE til salgs, men jeg vet ikke om de fikk den inn eller ei. Endret 5. juni 2004 av jokki Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er fortolling på alt, og jeg ville ikke tatt sjangsen på at det ikke blir fortollet. Play.com skriver også, så vidt jeg vet, alltid riktige verdier på pakkene. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er fortolling på alt, og jeg ville ikke tatt sjangsen på at det ikke blir fortollet. Play.com skriver også, så vidt jeg vet, alltid riktige verdier på pakkene. Finnes faktisk et untak Bøker skal du ikke måtte betale moms på. Vet ikke hvorfor, men slik er det er jeg veldig sikker på. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Play jukser aldri med toll-lappene.. Da spillet kom ut så solgte Play DVD versjonen for £17.99. Da ble forsendelsen forsinket fra Play 1 dag så de ga meg £2 rabatt på et nytt item, i tillegg til at pakka til £17.99 sklei rett gjennom tollen. Man kan på mange måter si at jeg fikk meg svinbillig UT2004. Lenke til kommentar
Primator Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 om du leter lenge finner du sikkert. Tips: Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå