Newbie123 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 F.eks på SONY DCRHC40 står det at det er Touch skjerm. Vil det si at man får menyvalgene på skjermen og kan trykke på skjermen for å velge ting? Er dette enkelt og greit å bruke? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jepp. Liker sånne skjermer godt, men har aldri prøvd det på et kamera da... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette er meget brukervennlig ja. Søsteren min har den enkleste modellen (HC-14), og touchskjermen der er rett og slett genial. Spot meter og spot focus (forklart i test av HC-85) er ekstremt kjekke funksjoner. Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du har alt du trenger der. lett å finne fram, har du normale fingre er trykking helt ok og skjermen blir ikke fettete eller stygg å se på. ANBEFALES, ok tok litt mye i der men egnetlig ikke noe negativt å si Lenke til kommentar
freerider Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvordan fungerer touch -screen skjermer under litt vanskelige utendørs forhold. Når det blit kaldt i været som foreksempel på vinteren med handsker på og sånt ? Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 du må nok ta av hanskene men funker helt fint i lav temprautur Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Joda, touch screen funker bra, men jeg mener fortsatt at "rulleratt" er enda mer hendig når man skal bla gjennom menyvalg. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 nja.. det er jo litt praktisk da... men på et sony kamera jeg prøvde måtte du fokusere på denne måten! huff.. samma det.. men igjallfall det kan fort bli litt fettete og det blir fort masse dritt på skjermen! Lenke til kommentar
pr Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Eneste negative er at på slutten av batteritiden når man aller minst vil bruke LCd skjermen, det er da man må bruke den for å bruke knappene. aarrrgh. Ellers er det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå