sidewinder Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei, lurer på om noen av dere med kanskje litt mer peiling en meg, kan hjelpe meg i å finne et videokamera... Tenkte i utgansgpunktet ett dv kamera, for å koble opp mot pc. Vet at det er utrolig mye forskjellig der ute, så hvis noen kunne hjulpet meg litt på veien, hadde jeg sattg veldig stor pris på det. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det hadde vært enklere å gi deg råd hvis du kunne antyde: - Akseptert prisanslag (kameraene blir jo jevnt over bedre jo mer du er villig til å betale for det) - Kjapp "point and shoot" kamera eller har du planer om noe "seriøs" filming? - Viktig å kunne filme med god kvalitet innendørs i dempet belysning eller vil du i hovedsak filme ute i godt lys (god sensitivitet må man gjerne betale litt for) - Betyr størrelse mye, passe eller ingenting Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvordan er dette kameraet tro? http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=16980 Det ser jo svært bra ut på papiret, med veldig høy zoom. Lenke til kommentar
sidewinder Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Tenkte på prisklassen 4-5000. Er ikke intr i å ta bilde med kamera, er jo trossalt et videokamera jeg er ute etter. har egentlig mest lyst på et sony kamera, har hørt at di generelt er best. har tenkt litt på DCRHC14 får tak i det for tett under 4000, men har ikke lest noen tester på det... Størelse har ikke så stor betydnig, så lenge det ikke blir større enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå