Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et et gammelt hovedkort som jeg tror stopper meg med å få utnyttet maskinen min for fult så jeg vil høre hva dere tror.

Jeg har en AMD 2400, 2GHz orginalt men klokket opp til AMD 2600 2.1GHz.

RAM brikkene er av 256MBx2 @ 512MB DDR 3200 (2stk Twinmos)

Skjermkortet er Geforce FX 5200 (256MB) Støtter AGP 4x & 8x

Harddiskene er Maxtor 160 og 14GB med 8MB c.

Hovedkortet mitt støtter KUN AGP 4x, DDR 2100 er maks. En av de billige versjonene av hovedkort typene. (MSI KM2M)

Da jeg tok 3DMark2k1 så fikk jeg 99xx poeng. Hva tror dere jeg vil havne på vist jeg kjøper nytt hovedkort som f.eks Abit NF7-S V2.0 kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et et gammelt hovedkort som jeg tror stopper meg med å få utnyttet maskinen min for fult så jeg vil høre hva dere tror.

Jeg har en AMD 2400, 2GHz orginalt men klokket opp til AMD 2600 2.1GHz.

RAM brikkene er av 256MBx2 @ 512MB DDR 3200 (2stk Twinmos)

Skjermkortet er Geforce FX 5200 (256MB) Støtter AGP 4x & 8x

Harddiskene er Maxtor 160 og 14GB med 8MB c.

Hovedkortet mitt støtter KUN AGP 4x, DDR 2100 er maks. En av de billige versjonene av hovedkort typene. (MSI KM2M)

Da jeg tok 3DMark2k1 så fikk jeg 99xx poeng. Hva tror dere jeg vil havne på vist jeg kjøper nytt hovedkort som f.eks Abit NF7-S V2.0 kort?

Det var da en bra score det der!

Lenke til kommentar
det skjermkortet du har er et dritt kort.... jeg kjøpte meg FX5600 256mb og DET yter dårligere enn et Geforce3TI200 :scared:

så jeg vil si uten tvil at det er skjermkortet ditt som holder deg igjen..

Takk for et FINT og POSITIVT svar da, du kunne jo ha sagt at det var skjermkortet uten å legge til de andre kommentarene... :nei:

Lenke til kommentar
det skjermkortet du har er et dritt kort.... jeg kjøpte meg FX5600 256mb og DET yter dårligere enn et Geforce3TI200 :scared:

så jeg vil si uten tvil at det er skjermkortet ditt som holder deg igjen..

Takk for et FINT og POSITIVT svar da, du kunne jo ha sagt at det var skjermkortet uten å legge til de andre kommentarene... :nei:

sannheten må fram, selv om den er stygg... :yes:

Endret av arnosmith
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...