Elisaeb Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg trenger altså ny telefon, er ganske grønn når det gjelder sånne begreper og sånn, men håper på litt hjelp! jeg har sett litt på SE K700, og syns den virker som en veldig "all-right" mobil. men kom gjerne med forslag! takk Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ikke så viktig -WAP: ikke så viktig -Kalkulator: gjerne (men har ikke alle modeller det? -JAVA: nei -Email klient:samma det -Spill: ja Form: -Klapp/"vanlig" (har ikke noe å si) -Vekt: ikke for stor og klumpete, må kunne ha den i lomma. -Antenne helst integrert Skjerm: Farge -rundt 650000 farger -Størrelse på skjerm: den må være stor nok til å være oversiktlig, men trenger ikke være svær. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: helst SE eller siemens -Kamera: ja hvis det går for den prisen -Videokamera: ikke så viktig -Symbian: nei -Triband: gjerne -Infrarød port: ikke så viktig -Bluetooth: gjerne -Minne: gjerne litt minne, ja. -Minnekort?: ikke så viktig -Polyfoniske ringetoner: gjerne -MP3: gjerne -Radio: hjerne -Wlan: (vet ikke hva dette er for noe ) -3g(UMTS): (nei) Batterilevetid: ganske viktig Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva med dagens T630? Den har dog ikke mer enn 2mb minne, men ellers en bra telefon med mange funksjoner Hvis ikke så vent til K700, da får du mye mer minne + litt til! Som f.eks. radio Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 egentlig burde SE K700 være utelukket pga. altfor høy pris, i forhold til hva du trenger. La meg spørre, skal du bruke bildene du tar på mobilen i noe annet sammenheng enn på mobilen? Isåfall bør du kjøpe CX65. Trenger du mye minne så du kan ha mange bilder, lyder o.l? Isåfall bør du kjøpe CX65. Har du lyst på en stor skjerm? Isåfall bør du kjøpe CX65. Har du virkelig bruk for blåtann? Isåfall bør du kjøpe T630. Er batteritiden viktig? Isåfall bør du kjøpe T630. Som du skjønner synes jeg T630 og CX65 er de beste valgene for deg. Prisen er omtrent lik, men CX65 er ikke i handelen enda. CX65 knuser T630 på alt annet enn batteritid og bluetooth. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) t630er uaktuell... men da må jeg kanskje ta siemens mer med i betraktning... liker SE bedre, det er saken.. me njeg må bare lete litt! men takk for hjelpen EDIT: nei, skal ikke ha bildene til noe annet enn MMS, så de trenger ikke være flotte... tror nesten jeg ender på SE K700, men venter litt etter den er kommet ut, så prisen går litt ned Endret 5. juni 2004 av Elisaeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå