M`kululu Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 noen som vet om guider til hvordan jeg stealthmodder cd-rom? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 denne? det er for lian li.. du kan ta inspirasjon da Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 er stealth modding det å modde ett 5.2 dekel til cdrom deksel slik som hanme lian lien .. men hvordan opner han cdrommen da? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 er stealth modding det å modde ett 5.2 dekel til cdrom deksel slik som hanme lian lien ..men hvordan opner han cdrommen da? Stealth modding er jo selfølgelig modding av bomber flyet B-2. Jeg vet ikke hvordan han åpner cdrommen sin, men hos meg hadde jeg en spacer mellom eject knappen og dekselet, så jeg kunne trykke på dekselet istede. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) På min maskin tok jeg bare av fronten på cd-skuffa og limte på en tilpasset bit på fronten. Kanskje det går an å se det på dette bildet (skuffefronten ligger løst oppå cd-rommen): Selve biten som ble limt på var jo tilpasset til fronten på forhånd. Det som er litt tungvindt med denne metoden, er at hvis man skal ta av fronten på kabinettet (den med knappene osv) må man skru av maskina med cd-rommen åpen for så å ta av skuffefronten. Deretter kan man ta av fronten. Endret 4. juni 2004 av karamba Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dette er ikke noe problem i det hele tatt. Jeg gjorde dette i går og det gikk så bra. Du trenger: 1. Dremel. 2. Sterkt lim. 3. En plastik dings som er foran de hullene hvor cd rom, dvd osv skal være. Fremgangsmåte: 1. Kjør ut cd rom skuffen og ta av dekselet på den, så tar du av dekselet på cd rommen. 2. Ta fram dremelen og skjær rundt plastik dingsen slik at den ikke stikker mer ut enn de andre plastik dingsene som er på kabinettet. 3. Lim på noe som gjør at plastik dingsen får kontakt med bryteren som utløser cd rom skuffen, for da kan du bare trykke på plastik dingsen når du har limt den på for å utløse skuffen. 4. Lim dingsen på cd rom skuffen, er skuffen for langt inn for at dingsen skal få kontakt så tar du bare å limer på noen plastik deler som du skjærte av på dingsen og lim de på slik at skuffen får kontakt med plastik dingsen. Det ble mye "dingser" her, men det er ikke vanskelig i det hele tatt. Dremel og ett sterkt lim er en STOR fordel. Ganske dårlig forklart dette da men ... "whaevah" Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du kan også forlenge kablene til bryteren, og ha en egen bryter et annet sted på kab'et. Gjorde dette selv en gang, funka som James Brown. Bare husk å bruke en momentanbryter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå