yoyo89 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) ok jeg har tenkt til å bytte kabinett, jeg er en typisk "gamer". jeg har sett på denne fra Raidmax: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB er den bra eller er det bedre som ligner (må ha vindu, og kan eventuelt finne en god strømforsyning som passer og ikke bråker ALTFOR mye?) og en ting med det kabinettet, er døra der hvor vinduet er eller på andre sida? MvH YoYo89 Endret 3. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det kabinettet varj***i stygt! Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 det kabinettet varj***i stygt! har du no bedre forslag? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det er ikke så galt det.. men det er ganske lite i fårhold til det det ser ut på bildet. hva med dette? Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 det er ikke så galt det.. men det er ganske lite i fårhold til det det ser ut på bildet. hva med dette? har tenkt på de chieftech også, er ganske fete, må også kjøpe sidedør med vindu da, hvor mange forskjellige sidedører er det til chieftech? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 den sidedøren som passer er denne Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 den ser bra ut den takk for hjelpen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Må bare si at raidmax kabinettet er ikke lite og at det er et kjempebra kabinett. Det har også en kjempe nice blank lakk.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=193074&hl= Endret 3. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Må bare si at raidmax kabinettet er ikke lite og at det er et kjempebra kabinett.Det har også en kjempe nice blank lakk.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=193074&hl= Du mener vell: Må bare si at raidmax kabinettet er lite og at det er et kjempebra kabinett. Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Dell Dimension 8300 Chipset: Intel 875 800Mhz FSB System Bus: 800Mhz Nettverkskort: 10/100Mbit (integrert) USB: 8 USB porter (2 i front) USB 2.0 Kortplasser: 4 PCI, 1 AGP Chassis: Mini Tower, 2 eksterne 5.25" plasser, 2 eksterne 3.5" plass, 2 interne 3,5" plasser Prosessor: Intel Pentium IV 2,8GHz (512kb cache) Minne: 1024MB DDR RAM (4x256) Diskettstasjon: 1.44MB floppy Harddisk: 1 x 120GB Harddisk (7200RPM) Skjerm: 19" skjerm CRT Grafikkort: 128MB GFFX 5200 Lydkort: SoundBlaster Audigy live (ell no :S) Høyttalere: 5.1 ca 60 watt Mus / Tastatur: Dell 2-button wheel Operativsystem: Windows XP Pro Norsk dette er det jeg har, eneste jeg har gjort selv er å sette inn ekstra med RAM, blir dette vanskelig for meg ettersom jeg aldri har gjort dette før med et "lite" raidmax kabinett eller? er det noen større raidmax som er like kule? Endret 3. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Selvfølgelig får du plass til de tingene i kabinettet.. Det er bare viss du har vannkjøling eller over 7hdd det blir litt trangt. Og det skulle ikke være noe problem for deg. Endret 3. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette som jeg har er ikke så galt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU278WB Det har en helt vanlig størelse! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Må bare spør: ER det større plass i det enn 868? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Må bare spør: ER det større plass i det enn 868? Mitt? Kanskje noen cm Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 hehe da tror jeg at jeg går for den første jeg hadde jeg? hvis ikke d kommer ut noe veldig spesielt nå snart, men hva med strømforsyning, jeg har en på dellen min, men burde jeg få ny? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg har en på dellen min, men burde jeg få ny? Har du en på deling? LOL Ja, kjøp ny! Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 jeg har en på dellen min, men burde jeg få ny? Har du en på deling? LOL Ja, kjøp ny! nei, dellen lol, DELL pc.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 denne strømforsyningen er jo til å anbefale Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Selv liker jeg ikke det kabinettet, men som det er sagt er det meget pen lakk på det Kabinettet er sikkert helt ok, men det er jo kanskje litt kjedelig at det er så mange som allerede har det? (sier jeg som har cheiftec ) Edit&offtopic: Den figguren du har som bilde er sinsykt irriterende! tror ikke det er lov og ha animerte figurer heller (ikke sikker) Endret 4. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Selv liker jeg ikke det kabinettet, men som det er sagt er det meget pen lakk på det Kabinettet er sikkert helt ok, men det er jo kanskje litt kjedelig at det er så mange som allerede har det? (sier jeg som har cheiftec ) Edit&offtopic: Den figguren du har som bilde er sinsykt irriterende! tror ikke det er lov og ha animerte figurer heller (ikke sikker) ja enig om chieftec. ok skal fikse avataren thermaltake er drit digg da, noen som har erfaring/mening om det? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121160&cks=PRL dette er den billigste thermaltake eller burde jeg bygge hele kabbet selv og modde selv? (er det noen bra caser man kan starte med og modde alt selv på? aldri gjort dette før, noen bra guider der ute?) Endret 4. juni 2004 av yoyo89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå