jonask Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg savner det? Sikkert bare meg som er blind men jeg finner det ikke Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Her!. Skiftet navn til "Programmering". Lenke til kommentar
jonask Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 så det nå. menyene fungerte ikke i opera... LENGE LEVE MICRSOFTS TOTALE DISRESPEKT FOR STANDARE! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 så det nå. menyene fungerte ikke i opera...LENGE LEVE MICRSOFTS TOTALE DISRESPEKT FOR STANDARE! Sidene våre følger XHTML 1.1 og CSS ganske strikst, men validerer ikkje. Dei vart testa i Opera 7.5, Firefox 0.8 og IE6 før me lanserte, og fungerer veldig bra i alle desse nettlesarane. Derimot har det vist seg at menyane ikkje fungerer i Opera 7.23, grunnen til kvifor har me enno ikkje funne. Eg kan berre anbefale å oppgradere til siste versjon av Opera. Lenke til kommentar
jonask Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 æh, det ekke deres feil, jeg er bare gammel bitter Lenke til kommentar
gather Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 så det nå. menyene fungerte ikke i opera...LENGE LEVE MICRSOFTS TOTALE DISRESPEKT FOR STANDARE! Sidene våre følger XHTML 1.1 og CSS ganske strikst, men validerer ikkje. Dei vart testa i Opera 7.5, Firefox 0.8 og IE6 før me lanserte, og fungerer veldig bra i alle desse nettlesarane. Derimot har det vist seg at menyane ikkje fungerer i Opera 7.23, grunnen til kvifor har me enno ikkje funne. Eg kan berre anbefale å oppgradere til siste versjon av Opera. 7.23 er vel siste versjon av norsk opera så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå