Gå til innhold

Elkjøp fri for T630 hva nå?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle bort på Elkjøp å stolt legge en Sony Ericsson T630 på disken og dra VISA'n, men neida...Elkjøp hadde solgt alle :no: Så der sto jeg med fortvilet uttrykk, de får inn flere på tirsdag, men de kunne jeg selvfølgelig ikke få til tilbudspris (kick off)

 

Fins det noe på lik linje med T630 som er på samme tilbudet og i samme prisklasse foruten T610 da. Har kikket på Samsung X600, men jeg vet liksom ikke helt.

 

Må ha

Bra Kamera

Java støtte

Godt og stort fargedisplay

Noen form for PC komunikasjon via Bluetooth, USB eller noe sånnt

Mangetonet polyfonisk ringelyd

 

Vil gjerne ha

Epost leser

GPRS

Kamera blitz

Fint utseende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvilken butikk var dette? Om du reserverer og betaler nå, så skal du selvfølgelig få varen til tilbudsprisen! Elkjøp skal aldri være "utsolgt" på en vare som vi annonserer, og du skal kunne reservere og få til samme pris.

 

Vi har vel en 20-30 T630'er reserverte nå, og får inn neste parti til uka. Selvfølgelig får de til denne ukes pris :yes:

Lenke til kommentar

Hmm, de sa bare "Kampanjen er over, vi holder ikke av til denne prisen når vi får nytt parti, da må du betale fullpris"

 

Elkjøp avisen lå på disken så jeg kikket på den og der stod det ihvertfall kampanjen varer fra 01-05 juni. De skulle få inn nye den 08. Ble skikkelig skuffet, har lett og lett etter en bra mobil i det siste og når jeg finner den jeg vil ha og de har den på tilbud så er de fri og kan ikke skaffe før salget er over :cry:

Lenke til kommentar
Hmm, de sa bare "Kampanjen er over, vi holder ikke av til denne prisen når vi får nytt parti, da må du betale fullpris"

 

Elkjøp avisen lå på disken så jeg kikket på den og der stod det ihvertfall kampanjen varer fra 01-05 juni. De skulle få inn nye den 08. Ble skikkelig skuffet, har lett og lett etter en bra mobil i det siste og når jeg finner den jeg vil ha og de har den på tilbud så er de fri og kan ikke skaffe før salget er over :cry:

Vel ja, det er egentlig begrenset antall på den telefonen, sjekket akkurat mitt anonnsenytt. Det vil si at det er opp til hver enkelt butikk og velge slikt. Men det er nå dårlig kundebehandling, og du kan jo ringe kundesenteret og høre hva de synes, selv om det ikke alltid er slik at de vet rutinene.

 

Men uansett, jeg tviler på at prisen vil gå sterkt opp til neste uke :)

Lenke til kommentar

Vell etter ettpar kjappe søk på Kelkoo.no så fant jeg ingen billigere enn godt over 850,- så det er jo dobbel pris. Har prøvd å maile så vi får se, ringer i morgen og sjekker.

 

SX1 er for dyr, men takk for forslaget

 

Tenkte å videreføre mitt tlf nr til telenot privat+ eller hva det heter, ca 130,- mnd i 12 mnd...(Ja jag vet "Telenor" blablabla men 80% bruker jo det nettet uansett). Blir jo som en nedbetaling for mobilen egerntlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...