Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg skal oprette hjemmeside på start.no og får beskjed om at ejg må godta cookies. jeg har leita rund i innstillingene men finner det ikke.. noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvilke Browser bruker du ? Det kan være brannmuren din - sjekket den ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) det et internett explorer6.. har ikke no brannmur uten om norton internettsecurety.. slår av den og tester på nytt.. edit: det funka ikke det heller. Endret 3. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis du bruker IE6 - så ligger instillingene under - kontrollpanel/alternativer for internet. Men det regner jeg med at du har kontroll på. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) /egenskaperforinternett/privatcyettelleranna edit: burde kanskje vært posta på windows forumet. Endret 3. juni 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 /egenskaperforinternett/privatcyettelleranna edit: burde kanskje vært posta på windows forumet. kanskje det.. tenkte at det var her siden kategorien er internett og nettverk.. og dette problemet har jo noe med innternett å gjøre.. jeg har teste allt dere har fåreslått tiligere.. ser ikke ut som det går. noen som har andre side å annbefale til å få lastet opp bilder med. ikke start eller home. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) har hatt det problemer flere ganger jeg å.. fant aldri ut hva problemet var.. gikk over av seg selv etter noen dager.. EDIT: Prøv å slette temporary internet files. og alt annet internet logger og filer Endret 3. juni 2004 av Murty Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 har hatt det problemer flere ganger jeg å.. fant aldri ut hva problemet var.. gikk over av seg selv etter noen dager.. EDIT: Prøv å slette temporary internet files. og alt annet internet logger og filer de er nå slettet.. får se om noen dager da, og se om det funker da. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Prøvd med ein annan browser? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 en kammerat skal komme med opra til meg om tre dager. MED lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå