MrGame Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 trenger senter mål til nb. hovedkort er asus a7v600-x (amd) beklager om dette spørsmålet er postet en millon ganger før men fant det ikke i farten da jeg søkte i forumet. skal foresten lage en peltier kjølt nb med direkte vannkjøling av peltier. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg vet ikke, men det skulle ikke være vanskelig å måle til selv, dersom du måler på baksiden av HK Håper planen din om peltier på nb er et testprosjekt, for å peltierkjøle NB er nesten like bortkasta som vapo på P1 Endret 4. juni 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 nb kjøleren min måler vertfall 37.5mm på alle sider Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Vaffelkake: hehe joa dette er ett test prosjekt.. hvor stor pelt bør jeg ha på nb? burde ikke 80w holde? lurer litt på hva som er feil her nå. Får faan meg samme nb temp nå som uten pelt.. rart.. virker som den ikke får skikkelig kontakt eller no. har liksom 3 grader på coldplate. fant ut målet da: 52,5mm senter, målte bare orginal kjøleren. Hadde ikke mulighet til det igår. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har du påført termist pasta da? Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 jada, artic silver 3. Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jada, artic silver 3. Måtte man ikke bruke keramisk pasta for at det skulle ta av? Lenke til kommentar
MrGame Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hmm.. det har ikke jeg fått med meg allefall, takk for tipset fant ut feilen her og da.. mutrene som holder feste stengene var så høye at kjøleren ikke fikk skikkelig kontakt xp2600 @ 2487mhz - 1,85v - 399mhz FSB cpu: 40 grader idle ca 50 grader full load Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå