dan1el Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Her er det et bilde av en liten blomst jeg har tatt. Jeg er fersk som en fisk på fotografering, så vær snill http://dan1el.net/bilder/album/index.php?dir=blomst&pic=0 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Meget bra! Likte måte du har gjort det til at bakgrunden er blur/uklar...å blomsten er skarp Lenke til kommentar
F828 Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ja jøss... bildet var overforoverraskende bra! Ikke overraskende fordi det var du som hadde tatt det, det bare var så veeeeldig bra.... Noe av de bedre blomsterbildene jeg har sett. F828 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Hm, flott. Men jeg synes at du kuttet blomsten for høyt! Jeg ville hatt blomsten litt høyere opp i bildet. Jeg synes du liksom kutter halsen på stakkars blomsten nå, også blir det litt mye luft over den. -- Men for all del, flott bilde! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg har hele blomsten også, men da fikk jeg ikke med den fine, blå himmelen: http://dan1el.net/bilder/album/index.php?dir=blomst&pic=1 Jeg har ikke rørt bilde i noe som helst program, så jeg er ganske fornøyd Endret 4. juni 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har hele blomsten også, men da fikk jeg ikke med den fine, blå himmelen:http://dan1el.net/bilder/album/index.php?dir=blomst&pic=1 Jeg har ikke rørt bilde i noe som helst program, så jeg er ganske fornøyd *stjele bilde* Jeg tar det en runde i Photoshop, lage en stilig walpaper... Bare no enkelt, med filtre...orker ikke photoshop nå Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Knallbra bilde! har du flere så vil ihvertfall jeg se Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Begge to er bra, men det siste der er tatt for høyt oppe. Skulle vært litt nermere bakken med kamera, men ha med like mye av blommen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en 2000px-versjon hvis noen er interessert.. bare ikke knabb alle rettigheter til bildet mitt etc :D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en 2000px-versjon hvis noen er interessert.. bare ikke knabb alle rettigheter til bildet mitt etc :D *gir bilde tilbake* Srry Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 *gir bilde tilbake* Srry Slapp av.. lag bakgrunner i vei. Jeg har en større versjon hvis du heller vil jobbe med den..? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Slapp av.. lag bakgrunner i vei. Jeg har en større versjon hvis du heller vil jobbe med den..? YEpp, enda bedre! Men setter heller igang i morgen. Kan få gjort det fint da, (hatt et par øl for mye n) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå