Wizendraw Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Heisann! Lurer på hva som er maks "forsvarlig" temp på en P4c 2.8 ghz... Har tenkt til å overklokke da, men vannkjølinga jeg hadde kjøpt viste seg å være herpa, så den må byttes... Dermed bruker jeg boxed-vifta! Jeg kjøpte Corsair TwinX PRO pc4000 1024mb og waterchill med tanke på overklokking, er litt kjedelig å sitte der med skikkelig "overkill"-RAM... (ble maybe litt uvesentlig det på slutten der ) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) bør ikke komme over 60 grader load.... Edit: innlegg 300 Endret 4. juni 2004 av magnum_h_a Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du burde få fiksa vannkjølinga de. Jeg klokka min [email protected] vcore 1.65 med luftkjøling. Etter 15.min med 100% load(med cpu burn in) kom jeg opp i 69grader på cpu. Da måtte jeg stoppe testen. Med vannkjøling klokker jeg nå [email protected] vcore 1.725v. Etter 1,5time med 100% load(med cpu burn in) kom jeg opp i 47,5grader på cpu. Så klokking av P4 2.8Ghz er nesten umulig uten vannkjøling. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Men er vannkjølinga mi god nok for det? (sikkert n00by spm ) Den er vel ikke akkurat high-end... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Vel, jeg bruker AC Cuplex, og den regnes ikke akkurat for en high end blokk Jeg får load på max 40 grader med 23 grader romtemp, P4 [email protected] that is. Testet med Prime95 torture på 8 timer. Jeg klager langt fra! EDIT: Hr. Leif Endret 6. juni 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Wee! Da er det bare å glede seg til komplett får behandla returen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå