Danielen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Nå har jeg nytt skjermkort med tv-out. Tv'en har disse "hullene": Scart, Video, Audio R og L Skjermkortet har disse "hullene": S-Video, 24 pins DVI Jeg har disse kablene: Scart med S-Video, Audio R og L og Video innput på, S-Video kabel, RCA (audio R og L) og Video kabel! Hvordan få kobla til riktig? Skjønte lite...:S ____________________________ Noobie ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) s-video pc ->scart l >scart minijack(pc lydkort)->2x rca l Du kan godt droppe scarten og plugge rett inn siden du har s-video på tvn Endret 3. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Så jeg må ta ut og inne audio kablene og kablene til høytallerene på datan hver gang jeg skal koble til tv'en. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Så jeg må ta ut og inne audio kablene og kablene til høytallerene på datan hver gang jeg skal koble til tv'en. Spørs hva du vil bruke som høyttaler det. Enten TV'en eller Stereoannlegg/pc høyttalere. Hos meg har jeg gjordt det slik s video pc -> s video tv minijack pc -> forsterker -> høyttalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå