Conan_Warrior Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil ha et billig og et kabbinett som ser godt ut som må passe til vannkjøling. EVO240 må passe! Vil egentlig ha et miditower under 800,-.. Har dere noen gode forslag? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 En kamerat av meg har et Chieftec midi men han sier at det ikke er så veldig mye plass mellom PSU og toppen i kabbinettet! Men tror dere at jeg får plass til en EVo i toppen? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 I miditower(chieftech) , så er det ca 1,3 cm mellom psu og topp.. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Men det er jo laaaangt ifra nok! EVO'en er vel sånn ca. 4cm høy + viftene så blir det en del.. Eller går det ann å sette den i toppen bare litt lengre fremme, eller vil CD-Rom'ene være i veien ? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vist du plasserer cd-romene neders har du god plass... *henter meterstokk og måler* Jeg har cd-rom i de to nederste brønnene og har 10 cd ledig plass over. Så med midre du har veldig mangen cd-rom'er, viftestyring ol. skal det nok gå bra Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Takker for svaret HiddenDragon! Men har dette kabinettet en god kvalitet osv.? Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er iallefall veldig fornøyd. Praktiske skrueløse løsninger. Det tar meg f.ex max 10 min å bytte en harddisk... Og da er det regnet med at jeg bruker litt tid på å finne riktige skruer o.l Det ar altså ikke helt skrueløst, selve harddiskene er festet med skruer. Men det tar <2 min å ta ut cd-rom Eneste minus jeg kan komme på er at døren i front er laget i plast, og jeg har hørt at den har lett for å knekke. Men min har ikke gjort det, så tror den holder så lenge du er normalt forsiktig Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det er ikke noe problem at døra er laget i plast, det er bare litt jalla. ellers er kabinettet i topp kvalitet, selv om veldig amnge har det. du kommer ikke til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå