Qwert123 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei! jeg trenger en ny mobil kan noen hjelpe meg?? her er kravene: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:trengs ikke -Spill:litt viktig Form: -Klapp, kan òg vere vanlig -Vekt: ikke viktig -Antenne: intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor Pris: jeg har 4000kr++ Diverse: -Merke: helst nokia,samsung eller sony ericsson -Kamera: Ja -Videokamera: fint å hatt -Symbian: helst -triband:ikke viktig -Infrarød port:ja -Bluetooth:nei -Minne: mye -Minnekort?: ja/nei -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: ja/nei -Radio:ja/nei -batterikapasitet: litt viktig Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Da anbefalle jeg Nokia 6600 eller den kommende Nokia 7610.Sistnevnte har samme specs som 6600,men eneste og kanskje den største forskjellen om vi ser bort fra design er at den har Mpixel kamera.Ønsker du radio og mp3 er Siemens SX1 valget,men det har litt rart tasteoppsett da. Nokia 6600 test Siemens SX1 test Nokia 7610 Sniktitt Lykke til Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 7610 var da ikke helt feil Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 7610 var da ikke helt feil Nei,det er den ikke.Men den er litt dyr iforhold til min smak.Den skal visst komme en gang i månden her.Se Her ,for mer bilder av mobilen og bilder tatt med det innebygde kameraet. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hva nokia 6600 eller siemens sx1? begge er bra, sx1 er vel kanskje litt bedre... Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hehe jeg har allerede bestillt 6600 får den om få dager nå gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå