Greez Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hei! Jeg har nå bestilt en Mist 430watt og etter jeg hadde bestilt så kom jeg på at det kommer nye skjermkort og cpu'er som trekker mere watt. Så jeg lurer på om jeg gjorde et bra kjøp vis jeg skal ha med den psu'en til fremtidlige pc'er. Hadde ikke mer penger så jeg bestilte mist 430w, og siden den yter mer en oppgitt så tror jeg den holder. Men jeg spør dere for forsikkerhets skyld,vil psu'en holde til dette oppsettet?: Nvidia 6800 ultra eller gt\ X800xt Amd 64 3400+ (vil bli overklokket) Nforce 3 250 hk 2gb ram 5stk hardisk 1brenner\ 1 dvd \ 1 dvd brenner masse vifter\vannkjøling Noen lys 4stk pci kort (Dette oppsettet blir min neste pc.) Takker for svar! Edit:skriveleif ! Endret 3. juni 2004 av Greez Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du kan sjekke selv på denne power watt Calculator Det er kanskje litt unødvendig og ha 5stk. hardisker, disse trekker ca 25watt hver. Kjøp heller en stor en og/eller en ekstern USB hardisk. Lenke til kommentar
Greez Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Vil ikke ha eksterne harddisker, pågrunn av vil ha alt så kompakt som mulig i et stort kabinnet. Vil ikke kjøpe 1 stor harddisk siden det er dyrt. Den siden der stolte jeg ikke så mye på, var litt rare minnimums krav, kom jo på 460watt før jeg rakk å velge lydkort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dei sidene rekner vanligvis sånn at det legger sammen det alle komponentane trekker ved max load, så du bør ikkje velge PSU ut frå ei slik side. Lenke til kommentar
Greez Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Dei sidene rekner vanligvis sånn at det legger sammen det alle komponentane trekker ved max load, så du bør ikkje velge PSU ut frå ei slik side. ok! Lenke til kommentar
Greez Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har noen erfaringer, meninger om denne psu'en? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har den selv.. Og er storfornøyd.. stabile spenninger.. totalt lydløs.. ikke noe negativt nei Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har denne selv og den anbefales Den yter på 410W med full belastning på samtlige utganger samtdig Lenke til kommentar
Greez Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Da tror jeg at holder med 430watt til mitt framtidlige oppsett. (skal kanskje ha 2strømforsyninger, en til pelt og en til resten av pc'en.) Lenke til kommentar
crusade Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) http://www.firingsquad.com/guides/power_supply/ Sjekk guiden over, godt forklart.. 5 harddisker var mykje.. trur nok du kan få seriøse problemer innimellom når maskina kjører på opp mot full load.. men, er jo og mulig du er heldig.. Dersom du får problemer med at maskina slår seg av, restarter eller fryser så veit du svaret.. Endret 5. juni 2004 av crusade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå