El Matador Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva skal jeg se etter når jeg skal se om sjermkortet passer på det hovedkortet jeg har??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Om du har AGP, noko du nesten garantert har. Men det er også viktig å kjøpe eit skjermkort som står i stil med resten av PCen. Det er altså ikkje vits med eit X800 til 4000,- på ein P3. Skriv opp det du veit om maskina, prosessor (CPU), minne, hovudkort, nårverande skjermkort. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Sjekk at du har AGP ut-gang, noe sånt: (den brune) : EDIT: Zeph var før meg... Endret 3. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 har ikke HK men det jeg skal kjøpe.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 oooooooooooooooog dermed var forvirringen komplett. AKIRA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) oooooooooooooooog dermed var forvirringen komplett. AKIRA Jepp.... Då får me ta den andre veien. - Bruksområder? - Pris? Skal du ha meir enn hovedkort og skjermkort? Kan du eventuelt nevne dei komponentane du har frå før av. Endret 3. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har ingen andre komponenter... (kanskje litt feil i overskiften) Skal bruke pcen til alt mulig egentlig. skal ikke bruke den til noe veldig avansert. sjermkortet må ikke koste over 1000 lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå