Tåkelys Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har planer om å kjøpe et nytt grafikkort. Har et GF2 PRO, og lurer på om det er noe vits å kjøpe nytt nå. Jeg spiller mye og lurer på hvordan Radeon 8500LE korta er? Eller bør jeg gå for et GF4(ikke mx) Hadde vært takknemlig for noen innspill. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg hadde et asus v7700pure deluxe geforce 2 gts før og byttet til er ati radeon 8500 og det var dobbelt så raskt på 3dm 2001 og bildekvaliteten synest jeg ble mye bedre så jeg synest at det var verd det og bytte Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Ja, Radeon 8500LE duger til spilling. Du får nok ikke så mange svar, dette spørsmålet har vært purt om TUSEN ganger før! IKKE søk i forumet på skjermkort!!! Selv om du har bredbånd! Du kommer til å får tusen svar, linjekapasiteten kommer ikke til å klare det det, ha alltid et brannslukningsapparat i nærheten, ledningene kommer til å ta fyr, og om ikke pc'en sprenger. Hvis du tar sjansen, så hold deg på GOD avstand! Jeg vil ikke ha flere døde fordi pc'en har gått i lufta!!! Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Engen: hvilken maskin har du ellers? Hvilke spill spiller du/har du tenkt å spille? Det du har nå holder sannsynligvis en stund til, hvis du ikke har tenkt å kjøre de nyeste titlene. Lenke til kommentar
infinityFX Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hvis du venter til sommeren, vil Matrox ha en skikkelig "killer" på lager. Dette kortet er trolig rettet mot alle "harcore" spillere. Hvis du ikke liker Matrox, kan du alltids vente til PowerVRs Kyro3 blir lansert. Dette blir trolig et bra chipsett. Til høsten kommer også nVIDIAs nyeste chipsett (NV30) som kanskje også skal inneholde litt tech fra 3dfx. Se ikke bort ifra at dette blir bra! Men hvis ting haster, kan du alltids kjøpe et ATI Radeon 8500/LE. Dette skal vistnok være bra. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Takk for svar, alle. Ble kanskje grepet av Må kjøpe nytt grafikkort syndromet. Det jeg har nå, fungerer egentlig utmerket. Men blir litt revet med av alt pratet om høy 3D score osv. Men har bestemt meg for å vente et 1/2 år til. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det er kanskje lurt å vente så lenge kortet du har fungerer til det du bruker det til. Men det vil alltid komme noe nyere og bedre, så det nytter ikke å vente på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå