LOZER Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis du skal ha støm fra maskina: Den switchen kjører på 9volt? Ikke sant? Jo! (har en selv) Koble mellom 3,3v (orange) og 12v (gul) husk å få + / - rett. Det står trykt på switchen. Hvis du vil bruke kontakta som allerede er på switchen bare kutter du ledningen fra orginal adaptern. Det fungerer helt fint at switchen får litt lavere spenning. Har testet! pga. adapteren som var med min switch ble ødelagt etter et hundretals LAN. (tuller ikke. Ledningen var slittt av og det resulterte i at adaptern døde.) LOZER SEND PM Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis du skal ha støm fra maskina:Den switchen kjører på 9volt? Ikke sant? Jo! (har en selv) Koble mellom 3,3v (orange) og 12v (gul) husk å få + / - rett. Det står trykt på switchen. Hvis du vil bruke kontakta som allerede er på switchen bare kutter du ledningen fra orginal adaptern. Det fungerer helt fint at switchen får litt lavere spenning. Har testet! pga. adapteren som var med min switch ble ødelagt etter et hundretals LAN. (tuller ikke. Ledningen var slittt av og det resulterte i at adaptern døde.) LOZER SEND PM er 12v pluss da og 3,3 minus? når du gjorde dette brukte du ledningen å kutta av eller opna du switchen? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 12volt = + (siden den er "størst") 3,3volt = - Jeg kutta kabelen! Adaptern var ødelagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) *erm* I en molexkontakt har du: Gul: +12V Sort: Jord Sort: Jord Rød/Orange: +5V Edit: Sorry, skrev feil på jord-ledningene, er trett Sorry at jeg posta i en veldig gammel post og Endret 23. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hva slags kretser er det inni switchen da? jeg tipper den tåler 12v. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) *erm* I en molexkontakt har du: Gul: +12V Sort: -12V Sort: -5V Rød/Orange: +5V kanskje gå GK elektro om igjen? gul=+12v svart=jord svart=fortsatt jord rød=+5v EDIT: Natrium: du sier at det ikke er plass til denne bak, for du har 2 PSU. mine øyne skuer et chieftech full dragon. har selv dette, og for å briefe en gang, stappa jeg inn 3 PSU'r som jeg koblet til diverse stuff for å vise at alle funka, så jeg tror nok du har mer enn god nok plass der bak. det går akuratt med 3 PSU men da hjelper ikke vifter som sitter under/over, og så må du glemme den bracketen som PSU står på til vanlig. Endret 23. oktober 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Thats a big bump Hadde nesten glemt denna jeg. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 oi, jeg så faktisk ikke på datoen, bare at den lå under "siste 24 timer" leste du det redigerte innlegget mitt? jeg redigerte mens du skrev tror jeg... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Så den ikke. Jeg tror det ville gå. men det er leeenge siden jeg gjorde dette. Har nå lian li pc 75, og jeg gikk over til 1 psu ca en måned etter denne "workloggen" Switchen ligger nå på sin rettmessige plass. På bordet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 oi, jeg så faktisk ikke på datoen, bare at den lå under "siste 24 timer" leste du det redigerte innlegget mitt? jeg redigerte mens du skrev tror jeg... Damn, posta vist i en veldig gammel tråd, sorry for det Og ja, jeg mente jord, ikke -12V og -5V.. er bare så trett, har ikke sovet på 3 dager Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Oransj er 3.3V, du finner den på AUX kontakten. Bare scroll litt lenger ned på denne siden så har du en oversikt over det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Oransj er 3.3V, du finner den på AUX kontakten.Bare scroll litt lenger ned på denne siden så har du en oversikt over det. På AUX kabelen ja, trodde det var snakk om en molex her Endret 23. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kult, sånn vil jeg også ha Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så den ikke.Jeg tror det ville gå. men det er leeenge siden jeg gjorde dette. Har nå lian li pc 75, og jeg gikk over til 1 psu ca en måned etter denne "workloggen" Switchen ligger nå på sin rettmessige plass. På bordet haha jaja uansett, genialt påfunn Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Stenges etter trådstarters eget ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg