Nilsen Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) update? som jeg har sakt tiligere så hadde jeg lagkt ut bilder men som valig var det noe galt på telenor sin server så de funka ikke.. Admin'c har tilbudt seg å hoste bildene får meg så jeg regner med at de er lagt ut innen onsdag.. takk får at dere er tolmodige.. edit: Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... det kan 99,9% kalles et vrak.. den hadde en lesehastighet på hele 2,4x.. ikke mye å spare på.. Endret 7. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 edit: Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... det kan 99,9% kalles et vrak.. den hadde en lesehastighet på hele 2,4x.. ikke mye å spare på.. Hehe, det er 100 % vrak, noe som jeg ikke sa til deg når du kjøpte den var at den ikke funka. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 edit: Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... det kan 99,9% kalles et vrak.. den hadde en lesehastighet på hele 2,4x.. ikke mye å spare på.. Hehe, det er 100 % vrak, noe som jeg ikke sa til deg når du kjøpte den var at den ikke funka. off-topic: viste det var et vrak men den er ikke 100% siden den funka!!!! Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 edit: Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... det kan 99,9% kalles et vrak.. den hadde en lesehastighet på hele 2,4x.. ikke mye å spare på.. Hehe, det er 100 % vrak, noe som jeg ikke sa til deg når du kjøpte den var at den ikke funka. off-topic: viste det var et vrak men den er ikke 100% siden den funka!!!! Prøvde du å spille av en cd eller noe sånt a? rart visst det gikk, for den leseren var helt knust. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 edit: Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... det kan 99,9% kalles et vrak.. den hadde en lesehastighet på hele 2,4x.. ikke mye å spare på.. Hehe, det er 100 % vrak, noe som jeg ikke sa til deg når du kjøpte den var at den ikke funka. off-topic: viste det var et vrak men den er ikke 100% siden den funka!!!! Prøvde du å spille av en cd eller noe sånt a? rart visst det gikk, for den leseren var helt knust. kan vi drite i den diskusjonen.. tar det på msn i så fall. ja jeg testa og lesern var ikke knust. Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 edit: Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... det kan 99,9% kalles et vrak.. den hadde en lesehastighet på hele 2,4x.. ikke mye å spare på.. Hehe, det er 100 % vrak, noe som jeg ikke sa til deg når du kjøpte den var at den ikke funka. off-topic: viste det var et vrak men den er ikke 100% siden den funka!!!! Prøvde du å spille av en cd eller noe sånt a? rart visst det gikk, for den leseren var helt knust. kan vi drite i den diskusjonen.. tar det på msn i så fall. ja jeg testa og lesern var ikke knust. Ok, da gjør vi det. Da var det vel en av de 4 andre CD-Rom'ene som det var knust leser på da. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ja da har bildene ankommet meg Endret 8. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ja da har bildene ankommet meg switchen som skal moddes switchen inni cdrom boksen hard skummgummi er lagt på plass får at det skal sitte bedre. nesten ferdig.. ikke et pent syn men.. monterte på to vifter får litt kjøling. denne sawitchen kan man steike egg på etter at den har stått på i 18 timer.. først vil jeg si tusen takk til Admin'c som hjalp meg med bildene.. neste gang skal jeg ha hjemmeside før jeg begynner med worklogg.. lagt til teks på quote. som sakt er dette min første mod så jeg vil gjerne ha tilbake meldinger på hva dere syntes. Endret 8. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Som du sa det er ikke så pent syn, men praktisk. Slipper å gleme switchen hjeme og at folk trør på den (har skjed med min ) Synes det ble bra. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nytt bilde som du kan quote Har min skjult i skapet så jeg får begrenset ledningskaoset Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ganske praktisk ja.. Men det må jo bli irriterende mye ledningsrot ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) gidder ikke å quote alle bildene på nytt men jeg kan jo bare si det at som dere sikkert ser på det siste bildet så er det slik det blei til slutt.. skal nok fikse et lokk eller no lingnende foran switchen ettervært... edit: Ganske praktisk ja.. Men det må jo bli irriterende mye ledningsrot ? fant netopp ut at pappa hadde et sånt kabelsamlerør greie som er tykk nok til dette... seinere kanskje jeg plaserer den bak pc'en eller no. Endret 8. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
devotio Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vet ikke helt om jeg tørr kalle det en mod jeg, det er jo bare en switch i en brønn egentlig. Hadde du klart å lage en plate med hull til portene og strøm (om det var mulig) og lakka det svart hadde det sikkert blitt litt tøft. Minner om at det er mulig å kjøpe PCI switch... (har ikke prøvd hvordan den funker, men de selger det på classohlson tror jeg) Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 syns det så praktisk ut, hvertfall på mini-lan Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Vet ikke helt om jeg tørr kalle det en mod jeg, det er jo bare en switch i en brønn egentlig. Hadde du klart å lage en plate med hull til portene og strøm (om det var mulig) og lakka det svart hadde det sikkert blitt litt tøft. Minner om at det er mulig å kjøpe PCI switch... (har ikke prøvd hvordan den funker, men de selger det på classohlson tror jeg) pci switch finnes jeg men tror ikke clas selger dem lenger... vet ikke om du rakk å lese det før du svarte men jeg skrev at jeg har planer om det men har ikke tid får til ferien.. har musikk prøve på torsdag, muntlig på fredag, og tre prøver uka etter der igjen.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) LOL!! For ca 2 uker siden hadde jeg tenkt å gjøre akkurat det samme med samme switch!!! Edit: Glemte å si: Good job Endret 8. juni 2004 av PoW Lenke til kommentar
devotio Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vet ikke helt om jeg tørr kalle det en mod jeg, det er jo bare en switch i en brønn egentlig. Hadde du klart å lage en plate med hull til portene og strøm (om det var mulig) og lakka det svart hadde det sikkert blitt litt tøft. Minner om at det er mulig å kjøpe PCI switch... (har ikke prøvd hvordan den funker, men de selger det på classohlson tror jeg) pci switch finnes jeg men tror ikke clas selger dem lenger... vet ikke om du rakk å lese det før du svarte men jeg skrev at jeg har planer om det men har ikke tid får til ferien.. har musikk prøve på torsdag, muntlig på fredag, og tre prøver uka etter der igjen.. hehe, er litt "blind" noen ganger... gleder meg til update Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 hehe.. men som sakt kommer det til å enten ta to timer eller to uker.. kommer ann å prøvene.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) slettet.. dobbelpost. Endret 8. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 synes det er litt upraktisk med den i fronten da... Blir mye kabel rot ut av maskinen din Ellers smart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg