Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) jeg har nå bygget en switch inn i en 5,25" brønn. Jeg legger den ikke i worklogs fordi at fatter'n har stukket av med digital kameraet, og jeg skal på mini-lan i morgen så jeg får ikke lagt ut bildet før søndag. Da kan jo heller en moderator flytte den. Jeg kan jo fortelle dere hvordan jeg har gjort det frem til jeg får tak i kameraet! - jeg kjøpte denne switchen fra c-net. Som de fleste sikkert vet så bruker chieftec skinner på sine 5,25" brønner. Jeg teipet fast to av disse skinnene og testet om dette passet, og tror du ikke det passet som fot i hose. Jeg fant ut rett etterpå at dette satt for dårlig fast når jeg skulle sette kabler inn i portene på switchen. Jeg kjøpte ett vrak av en cd-rom fra en kamerat og tok ut all innmaten og puttet switchen inn i den tomme boksen. For å være sikker på at den satt godt nok fast fylte jeg alle tomrom med hard skumgummi som jeg hadde liggende, jeg skrudde fast skinnen og kjørte den inn i den tomme boksen. Det var litt vanskelig å få den inn første gangen men det funket. Vær så snill å varsle meg om skrive feil. håper på update den 6. juni. nå er bilder lakt ut på side 2.. Endret 8. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) jeg har nå bygget en switch inn i en 5,25" brønn.Jeg legger den ikke i worklogs fordi fatter'n har stukket av med det digitale kameraet, og jeg skal på mini-lan i morgen så jeg får ikke lagt ut bilder før søndag. Det hadde vært fint om en moderator kunne flytte den til worklogs når bildene kommer. Jeg kan jo fortelle dere hvordan jeg har gjort det frem til jeg får tak i kameraet! - jeg kjøpte denne switchen fra c-net. Som de fleste sikkert vet så bruker chieftec skinner på sine 5,25" brønner. Jeg teipet fast to av disse skinnene og testet om dette passet, og tror du ikke det passet som fot i hose. Jeg fant rett etterpå ut at dette satt for dårlig fast når jeg skulle sette kabler inn i portene på switchen. Jeg kjøpte ett vrak av en cd-rom fra en kamerat og tok ut all innmaten og puttet switchen inn i den tomme boksen. For å være sikker på at den satt godt nok fast fylte jeg alle tomrom med hard skumgummi som jeg hadde liggende. Jeg skrudde fast skinnen, og kjørte den inn i den tomme boksen. Det var litt vanskelig å få den inn første gangen men det funket. Vær så snill å varsle meg om skrive feil. håper på update den 6. juni. Høres egentlig smart ut, men du får jo en haug kabler gjennom kabinettet... Dessuten blir vel switchen varm inni der? Rettet noen skrivefeil i quoten (oi enda flere) Endret 6. juni 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 blir det ikke ganske irriternede, rotette og ha en haug med ledninger i fronten av kabinettet ditt??? :\ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) neinei..ingen kabler.. portene stikker ut på framsida..også strøm..kom til å tenke på det med varme men tror ikke det blir store problemet.. den blir ikke varmere enn en cd i cd-romen.. har vifter som blårer på cd-rom kassa fra baksiden blir det ikke ganske irriternede, rotette og ha en haug med ledninger i fronten av kabinettet ditt??? :\ har tenkt over det.. men de går kontrolert ut av et hull på den ene siden av selve døra. Endret 3. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 ok. nå sitter jeg med bilden på pc'en, men sliter med å få lasta dem opp. får se om jeg får det til i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 kan bli bra, men en masse kabler stikker ut fra fronten av kabinettet.. hehe.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 kan bli bra, men en masse kabler stikker ut fra fronten av kabinettet.. hehe.. har tenk over det.. men bryr meg egentlig ikke no om det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 er det meningen at jeg skal fortsette å rette skrivefeil? se her for webhotel http://www.internetplads.dk/index.php?action=soeg&side_id=11 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 er det meningen at jeg skal fortsette å rette skrivefeil? se her for webhotel http://www.internetplads.dk/index.php?action=soeg&side_id=11 trenger ikke det.. mente bare i første inlegg. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 det er jo ganske praktisk med alle i front, du får jo lett tilgang å det er lett å holde kontrollen det kommer jo an på ka du vil ha av design/fuksjonalitet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) oki.. sliter fortsatt med å få laga meg no webhotel greier.. trur ikke jeg har skrevet det men dette er min første mod uten om microplex stuff.. får se om det kommer no bilder i løpet av dagen.. bror har burdag så jeg får lite tid på meg.. Endret 6. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hadde vært bedre om du prøvde å få det på plass bak i maskinen, i ett kortspor. Men sleng opp bilder du så vi får se. Strøm synes jeg du burde ta fra maskinen. Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Hadde det ikke vert bedre å bruke en pci utgang bak i pcen eller no? Jeg har faktisk tenkt på å bygge swich inn i pcen selv og da var planen å bruke en utgang bak. Men for all del... Sikkert ikke så galt å ha det i front heller Edit: noen sekunder for treg der Endret 6. juni 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 har tenkt på begge muligheter men det går ikke. over psu er det ikke plass fordi jeg har 2 psu.. i pci sporene er det ikke plass forde jeg bruker alle og har ikke orket å tenke på hvordan jeg skal klare å feste den ordentelig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hadde det ikke vert bedre å bruke en pci utgang bak i pcen eller no? Jeg har faktisk tenkt på å bygge swich inn i pcen selv og da var planen å bruke en utgang bak. Men for all del... Sikkert ikke så galt å ha det i front heller Edit: noen sekunder for treg der er jo greit å se lysene for å få vite status på linjene synes jeg. Derfor slo det meg med en gang at alle ledningene måtte gå tvers gjennom pcn. Det var ikke noe galt med det han quotet skrev jeg bare foreslo hvor switchen burde stå når han sa hvor kablene kunne gå Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) det med lysene skal jeg få fiksa.. skal ha plexi i toppen av pc'en og en liten plexi rute i toppen av den cd-rom boksen som switchen er bygd inn i. Endret 6. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Arti påfunn Tror det hadde tatt seg ut bedre hvis du hadde hatt den bak. Edit: 500 posts Endret 6. juni 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) edit: feil link... kommer ny om 2 min.. edit2:linken funker ikke selvom det er riktig.. kommer bare til brønøysund modelflyklubb sine sider.. får prøve litt til. Endret 6. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg kjøpte ett vrak av en cd-rom fra en kamerat og tok ut all innmaten og puttet switchen inn i den tomme boksen. Det CD-Rom vraket kjøpte han av meg for 20 spenn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg