Christian86 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Som en start; var ikke sikker på emne tittel, men prøvde meg så godt jeg kan. Kjøpte en 2020 hos Bestbuy for noen dager siden, men så dumpet alle prisene plutselig. Fikk tilbud hos Idedata om å få den med netcom for 5800 og hos Bestbuy skviste de ned prisen til 6400 kr. Har bestilt expansion pack hos bestbuy og må vel returnere den, dersom jeg sender den gamle 2020 tilbake. Problemet mitt er at jeg ikke greier å bestemme meg. Jeg kan spare 600 kroner og få med 6mnd bytte/support avtale hos Idedata, eller kan satse på Bestbuy som har gitt meg service i nesten samme standard som Netshop. hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ettersom du bytter ut ting ganske ofte, eller kjøper nytt oftere enn de fleste så ville jeg gått for den med best service. Du har litt uflaks når det gjelder elektroniske duppeditter Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 foreldrene spyttet inn 200, ettersom jeg for en gangsskyld hadde fått noe som funket. Dermed ble det bestbuy=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå