baRs Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 For noen dager siden installerte jeg den nyeste ATI driveren. Problemet er ikke akkurat stort, men ganske irriterende. Etter installasjonen restartet maskinen av seg selv. Etter jeg hadde skrevet brukernavn/passord poppet mappen "C:\Program Files\ATI" opp automatisk. Dette har skjedd hver gang jeg booter. Irriterende å måtte lukke denne hver gang. ("C:\Program Files\ATI" inneholder bare mappen "SUPPORT") hjelp! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 start -> run -> msconfig finn startup og let etter referansen til den aktuelle mappen der, så fjerner du krysset i boksen der, og problemet burde være løst. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Se i registry under : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run eller Runonce og HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run eller Runonce Ligger det noen run entry der med path til katalogen og program som ikke eksisterer ,eller uten program skjer dette . ... Lenke til kommentar
baRs Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ronnyaa: referansen lå ikke der! syar2003: ingen aktuell entry der! wft gjør jeg? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har du sjekket for virus på maskinen i det siste ? ta ett søk på http://google.com så får du se hva du finner (du får mye lesestoff) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå