noccy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei! Noen som har gode forslag til hva som kan brukes som eksternt lagringsmedium for en håndholdt pc med bluetooth og wlan? Finnes det hsrddiskløsninger som kan brukes? noccy Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei! Noen som har gode forslag til hva som kan brukes som eksternt lagringsmedium for en håndholdt pc med bluetooth og wlan? Finnes det hsrddiskløsninger som kan brukes? noccy Dersom pda'n har cf leser, kan du kjøpe en CF USB kontroller, da kan du koble til f.eks en ekstern harddisk. ASUS kommer vel også ganske snart med en ekstern hdd med wlan Lenke til kommentar
noccy Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har lest noe om en 2,2GB MiniHD som passer inn i CF-sloten også.... Noen som vet om denne selges i Norge? noccy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg har lest noe om en 2,2GB MiniHD som passer inn i CF-sloten også.... Noen som vet om denne selges i Norge? noccy Komplett har de. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123927&cks=PRL Endret 4. juni 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har lest noe om en 2,2GB MiniHD som passer inn i CF-sloten også.... Noen som vet om denne selges i Norge? noccy Jeg har denne, og det er jo kjekt med 2,2 GB på min Dell Axim X5. Men fy søren så mye strøm den trekker i forhold til vanlige CF kort. Hører jeg på musikk, varer batteriet max 2 timer med 2,2 GB CF kortet, mot nesten 7 timer på ett vanlig CF kort. Så tenk på det før man velger ett slikt kort.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kostet jo nesten ingenting Det koster å være mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå