Lac Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) er på jakt etter et par gode øreplugger, med tanke på komfort og lyd, noen som har noen gode tips? Og btw.noen som vet hvilken kjent hip-hop sang som blir spilt helt i slutten av denne traileren? Cheers! Lac. Endret 3. juni 2004 av Lac Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 husker ikke helt hva den heter, men du finner den i nfs underground, der spilles den når profilen din blir loadet, det står også va den heter når den blir spillt.... Lenke til kommentar
Lac Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ahhh.. men får ikke nfsu til å funke med deamon tools, klikks med "please insert cd" selv om jeg har loada fila i DT. Cheers! Lac. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har ikke sjekket ut sangen, men når det gjelder øreplugger har jeg kjøpt meg et par Koss The Plug. Er veldig fornøyd med lyden - endelig noen plugger med bass også. Det som skiller The Plug fra andre øreplugger er at de har en skumgumipropp som tetter øregangen. Stenger støy ute, og holder bassen inne. Spiller du musikk i band, eller jobber i bråkete omgivelser er de gode. Byttet ut skumgummipluggene med silikon "juletreet" fra mine Alpine Ear Hifi (Øreplugger som demper alle frekvenser like mye - så musikken du spiller/hører på konsert blir like god, bare lavere) - de sitter mye bedre i ørene, og det er deilig å ikke ha musikken så høyt når jeg spiller trommer. Negativt med The Plug er en usedvanlig tynn/pinglete kabel, men som sagt - lydkvaliteten er kjempebra! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Første på NFS:U? Tror den heter "Get Low", Lil Jon and The Eastside Boys eller noe. Uten at jeg er sikker... Har også The Plug, bra lyd i de. Gode å ha på og. Lenke til kommentar
Lac Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 joa! riktig det. takker. har the plug, utrolig bra lyd, men synes ikke de skummgummi sakenene er så behagelige å ha på, de detter ut heile tia! Går det ann å kjøpe sånne "juletrær" løst, evnt. kor da? Cheers! Lac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå