Nicklas Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hei ! Får man kjøpt det som er inni pc'en noe sted ? Liksom det som hovedkortet sitter på og der PCI kortene stikker ut og brønnene til cd rom og harddisk. Tenkte jeg skulle sveise mitt eget kabinett. Takk. Ps: Fant ikke noe annen topic, så si ifra at jeg må skifte hvis jeg må moderatorer. Endret 3. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 No sånt?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLMBT Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du tenker på et hvovedkortbrett. Her er en link til et brett. På microplex finner du det meste vettu. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 HA! Der kom du meg et minutt i forvegen FuZzY^.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ja sånn ja ! Men er det alt jeg trenger om jeg skal lage kabinett selv ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, det er vel det, men hadde du villet hadde det nok ikke vært problem å lage HK brettet selv heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå