sablabra Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 har lenge på en Acer Ferrari 3000, og nå er prisen nede i 13 000,- Men jeg har hørt en del negativt om batteritid, støy og varme. Men ellers så er den vel ganske velutstyrt til prisen?? Jeg har funnet den billigst på www.itbutikken.no . Noen billigere steder? eller noen erfaringer fra itbutikken? Takker for alle svar Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 etter å ha sett på noen tidligere emner så ser det ikke bra ut... spesielt med hensyn til retursaker. Men jeg leste om en som kjøpte acer ferrari 3000 og den personen sa at man kunne levere den rett til acer istedenfor i retur til itbutikken Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Riktig det var "jmmk" som sa det, send en pm til henne... Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Selv om ferrarien er nede i 13000 så finnes det bedre modeller der ute. På tross av mye utstyr, så er prosessorkraften svak, batterilevetiden lav og støynivået høyt i forhold til de beste bærbare til den prisen. Og da sier jeg ingenting om varmeutvikling Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Riktig det var "jmmk" som sa det, send en pm til henne... jeg leste at "jmmk" byttet fra Tundra 1557 tror jeg det var, til denne modellen Lenke til kommentar
frustata Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har hørt rykter om at lakken på disse maskinene fort blir stygg, og i enkelte tilfeller flasser av. Du bør gjerne undersøke dette dersom utseende er viktig for deg, noe som jeg tror det er for de fleste som vurderer denne maskinen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har hørt rykter om at lakken på disse maskinene fort blir stygg, og i enkelte tilfeller flasser av. Du bør gjerne undersøke dette dersom utseende er viktig for deg, noe som jeg tror det er for de fleste som vurderer denne maskinen. du har ikke noe link noe om dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=54793 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=54793 hvorfor linket du til den danske siden? den koster jo det samme på den norske EDIT: siden er norsk selv om det er .dk . Var litt rask med å skrive tror jeg Endret 3. juni 2004 av sablabra Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 noen som har en god test eller noe om det frustata sa, om at lakken flasser??? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nå finner jeg selvfølgelig ikke igjen nettsiden hvor jeg leste om lakkproblemene Men jeg trodde det var en ganske velkjent sak når det gjaldt Acer Ferrari maskinene. Det har vært nevnt en del ganger på forumet her også, bl.a. her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235542 Men for all del, jeg har ingen erfaring med disse maskinene selv. Den eneste gangen jeg har sett en slik maskin, var på min lokale Expert-butikk. Det jeg la merke til da var at selve designet vekker mye oppmerksomhet, og at området foran selve tastaturet (der hvor man hviler håndleddene) var utrolig varmt. Dersom du søker på Acer Ferrari her på forumet, får du en del tråder hvor denne maskinen har vært diskutert før. Finner du ikke noe der, er det sikkert noen andre her inne som kan gi deg mer informasjon om lakkproblematikken. En annen ting som jeg har lagt merke til når det gjelder denne maskinen, er at den ofte får gode omtaler. MEN det kan virke som om designet ofte får mer fokus enn selve spesifikasjonene i de fleste testene. Kan være kjekt å ha i bakhodet dersom du vurdere å kjøpe den. Lykke til Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Var det ikke i en test her på barbara jeg leste om det? Hvis ikke var det nok en link i en av de første trådene om maskinen her på barbara... Lenke til kommentar
frustata Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tror faktisk jeg har lest det flere steder når jeg tenker meg om, men jeg husker fremdeles ikke hvor... Men det er jo ikke sikkert at dette er et stort problem heller. Når jeg har leitet litt rundt her nå, har jeg komt over flere steder hvor det står at lakken er behandlet med et belegg som er svært motstandsdyktig med tanke på riper. Kan jo selvfølgelig være at dette er salgspropaganda fra Acer sin side også. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 ja, har hørt at det er samme lakk på bilene som PCen... Jeg tviler ganske sterkt på det men. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hei! jeg sitter nå og skriver på ferrarien, og det må jeg si er KVALITET i forskjell til tundraen.. som var veldig plastikkaktig, klart denne blir "litt" mer varmere, men forbausende lite i forskjell til det jeg har lest og trodd. knappene er mye bedre å skrive med og skrollknappen er ikke plast, så man slipper knirkelyden som tundraen angav hele tiden. batteriet er heller ikke så halvgæærnt.. ca 3 timer. føler jeg har fått en bedre marskin og et overaskende moment er vel høytalerene, de er de beste jeg har hatt på en bærbar! tundraen var jo VELDIG svak på det punktet! jeg betalte 13.440; fra itbutikken etter å ha forhørt meg med acer-norge ang. garantien, de sa det var samma hvor den var kjøpt, så da er det ikke noe å tenke på . de tok imot den og reparasjon etc. var rett i oslo. en liten minus er at ø og æ tasten er satt på omvendt plass, så jeg må trykke æ for å få ø!!! men det er jeg blitt vann med alerede! ellers kom pc`n med EURO-kontakt, men det kostet 16; på elektroforhandleren å sette på norsk, så nå er alt i orden. jeg er veldig fornøyd!!! jeg har ikke et eneste minus å utsette på denne marskinen! og nei! det er ikke støy i det hele tatt, jeg synes faktisk tundraen bråket mere! for der "peip" hardisken i et sett! vifta går, men høres SVÆRT lite... hilsen Janne Endret 4. juni 2004 av jmmk Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har lenge på en Acer Ferrari 3000, og nå er prisen nede i 13 000,-Men jeg har hørt en del negativt om batteritid, støy og varme. Men ellers så er den vel ganske velutstyrt til prisen?? Jeg har funnet den billigst på www.itbutikken.no . Noen billigere steder? eller noen erfaringer fra itbutikken? Takker for alle svar En ferrari skal være varm når man drar den opp 16000-17000 rpm Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hadde en hewlett packard med intel celeron, den ble mye varmere enn denne marskinen. Ps: det følgte med rød pusseklut & søt liten optisk mus Lenke til kommentar
eLecky Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Til JMMK tastaturet ditt er ikke feil, det er bare dansk, bytt om i kontrollpanel til dansk keyboard og alt er i orden Lenke til kommentar
306 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Til JMMK tastaturet ditt er ikke feil, det er bare dansk, bytt om i kontrollpanel til dansk keyboard og alt er i orden evnt. bare riv av begge og bytt dem om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå