el-asso Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har en maskin med 2 brukere. Det er 1 mail konto. I Outlook er det kun en av brukerne som får se mailene i innboksen, jeg vil at begge skal kunne se mailene når de er pålogget med sine egne brukernavn. I Outlook går jeg til: Fil-->Mappe-->Egenskaper for innboks-->Administrasjon. Her er det to valg; Mappen er tilgjengelig for: "Alle brukere med tilgangsrettigheter" eller "Bare eier". Problemet er bare at disse valgene er utilgjengelige (feltet er grått så jeg får ikke valgt noe). Hvordan får jeg aktivert denne slik at begge kan lese mail ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis du bruker f.eks outlook 2003 (som jeg gjør), gjør du følgende : file -> data file management -> settings Så velger du en annen mappe som heter f.eks c:\mail eller liknende. (Du må selv opprette mappen) Gjør dette på begge brukerne slik at det peker til samme mappe, så burde det gå i boks Sørg for at begge brukerne har alle rettigheter på den mappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå