Goof Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 De siste par dagene har jeg fått massevis av bluescreens på alle slags tidspunkt. Det skjer når jeg spiller, sitter i på internet og hører på musikk. Ifølge windows (xp) error report er det disse filene som er årsaken. C:\WINDOWS\Minidump\Mini060304-03.dmp C:\DOCUME~1\JARAND~1\LOCALS~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml Tenkte jeg skulle slette dem, men finner dem ikke Kan legge til at jeg har virus scannet med Norton (100 % oppdatert), scannet for spyware med ad-adare og spybot og generelt sett så har jeg en ganske ryddig C disk med BARE windows xp på. Det kan kansje løses ved å re-instalere, men det er uaktuelt på dette tidspunktet. Tar imot forslag! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mulig løsning : http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/8407.html Lenke til kommentar
Goof Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Da har jeg fulgt ett av rådene på den siden, startet i safe-mode og slettet filene. Skal si ifra om det løser problemet. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Nope. Slettet filene. Men for noen min siden fikk jeg enda en bluescreen. Samme filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå