Maynard James Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hey, jeg vurderer å kjøpe meg vannkjøling, burde jeg kjøpe ett sett eller burde jeg kjøpe tingene hvær for seg? kan ikke bruke så altfor mye cash, har ikke råd til vapochill f.eks. Forslag? Shade Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 dette er det billigste komlette settet du får tak i.. dessverre er det utsolgt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 er ikke ute etter det billigste, men det som gir best kjøling i forhold til prisen flere forslag? trenger ikke å være komplette sett Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hmm.. om det er kjøling du er ute etter finnes det jo mye rart, jeg er nok ikke den beste til og sette sammen for deg, men en ting er jeg sikker på! kjøp bra radiator, og ikke fall for de bilige mizt viftene! PS: Om du ikke bryr deg om lyden kan du jo bruke delta eller en 230v 120mm vifte som de har på clasohlson Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Se på www.hcs.no Edit: det var visst blitt dyrt der (var mye billigere før....) Endret 4. juni 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du må legge mest vekt på radiator og kjøleblokk når du skal handle vannkjøling.. Tank er ikke så viktig, men kjekt å ha ( så slipper du å helle på vannet med trakt å et Y/T punkt) ei dangerden RBX blokk er super, og en god radiator å ikke gå for de mistviftene på microplex som Zipp0 sa... de blåser ikke noe nesten.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hvor kan jeg få kjøpt den danger maze vannkjøling da? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan anbefale Koolance Exos eksternt sett, ser meget bra ut oppå kabinettet, kjøler bra, bråker lite, og lett å montere Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Kan anbefale Koolance Exos eksternt sett, ser meget bra ut oppå kabinettet, kjøler bra, bråker lite, og lett å montere link til butikk som har dette da ? =) er lei av min bråkete extreme volcano 12+ nå. hehe, men venter vell til etter sommeren, for da oppgraderer jeg til socket 754 eller 939. Post 250! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå