Reite Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har akkurat reinstallert windows, og da har jeg også installert windows media player + alle uppdates. Problemet mitt er at wmp ikke vil koble til internett. Verken for å se streams, eller noe annet. Hvis jeg prøver media guiden, får jeg beskjed om at spilleren ikke er koblet til internett. Hvis jeg trykker "koble til" så får jeg internett explorer scriptfeil som sier: Det har opstått en feil i scriptet på denne siden linje: 1 tegn: 1 feil: objektet støtter ikke angitt egenskap eller metode kode: 0 URL: res://wmploc.dll/Offline_MediaGuide.htm Vil du fortsette å kjøre scriptet på denne siden? Jeg trykker ja, men ingenting skjer. Hvis jeg prøver å kjøre en stream, får jeg opp: The source filter for this file could not be loaded. Jeg er ganske sikker på at det ikke er internett connection som har problemer, siden alt annet fungerer fint, og siden dette også fungerte før reinstall. Jeg har heller ikke ruter eller noe sånt, bare en software brannmur som ikke påvirker dette. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis ingen vet hvordan jeg fikser problemet, er det noen som vet hvordan jeg kan reinstallere wmp uten å måtte reinstalere windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå