Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Som sagt, mikken virker ikke. Jeg får ikke lyd i den, uansett, hva kan være feil? (Hva må jeg sjekke) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva med å putte pluggene i? Den er kanskje rett og slett ødelagt? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva med en litt mer detaljert beskrivelse av type mik og hva du kobler den til feks ? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en rød mikrofon som jeg kobler til den røde inngangen til PCn, den røde inngangen er anvist på lydkortmanualen elns. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 SJå om du finn ein guide til å bruke mikrofonen. Er det lydkort eller integrert? Kva hovudkort er det i så fall? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Sjekk om du har volum på mic inngang på lydkortet nederst til høyre, evt velg avanserte innstillinger og sjekk om alt er slått på/har volum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå