Killerzevs Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, inn med MacGyver litt senere på kvelden. Får sett bare halve på grunn av den fordømte skolen..... Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De som ikke vil inn med MacGyver gikk vel fremdeles med suttekluten da MacGyver gikk i beste sendetid på lørdagskveldene tidlig på nittitallet. De av oss som assosierer MacGyver med lørdagsgodt, pizza og brus etter en "spennende" helgedag i ~ tiårsalderen, vet nok bedre. MacGyver er lørdagshelten!! (... merk at jeg går mot mine prinsipper og faktisk brukte bold i dette innlegget bare for å poengtere ...) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De som ikke vil inn med MacGyver gikk vel fremdeles med suttekluten da MacGyver gikk i beste sendetid på lørdagskveldene tidlig på nittitallet. De av oss som assosierer MacGyver med lørdagsgodt, pizza og brus etter en "spennende" helgedag i ~ tiårsalderen, vet nok bedre. MacGyver er lørdagshelten!! *mimre* Det var tider det. En av grunnene til at jeg begynte å se Stagate var at McGayver spilte der. Han ser totalt anderledes ut da. Magler lissom sveisen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Kunne ikke vært mer enig med Kag på denne... Uansett, det TV2 sender på lørdagskvelden nå, er bare dritt, ikke si at noen ser på det?? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Helt enig, inn med McGyver. Og med det samme kan de overtale han til å lage flere episoder har nesten sett alle 4-5 ganger, men man blir jo heller aldri lei av McGyver. Han som spillte Mac-Gyver er død. edit: eller kanskje ikke.. Noen som vet? Endret 5. juni 2004 av suzze Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Han er nok ikke død, nei: http://www.deadoraliveinfo.com/dead.nsf/an...on+Richard+Dean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå