Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med internett sider

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått et rart problem når det gjelder internett. Det er ikke alle sidene jeg klarer å få opp. VG, Dagbladet og dinside er bare noen av de mange sidene som ikke går.

Jeg har et nettverk med to maskiner som er koblet sammen via en hub til et kabelmodem (adsl fra nextgentel ). Jeg har ringt til nextgentel og de mener at det er en feil hos meg ( godt mulig det )

Det er akkurat de samme sidene som ikke går på begge maskinen og de fungerer ikke hverken i Explorer eller Opera.

Jeg har også prøvd å ta bort firewallen, men dette hjalp ingenting. Problemet startet helt uten forvarsel i går ettermiddag. ¨

Er det noen som har noen forslag på hva som er galt ?

Mvh

Luffe_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problemet.. begynte i går (fredag) ettermiddag. vg, nettavisen, pluss en hel del i utlandet.

enkelte sider (som vg) laster ned såpass mye at tittelen (vg nett - hovedsiden) kommer opp, samt bakgrunnsfargen/bildet kommer frem.. men der stopper det.

i tillegg har jeg problemer med streamete radioer i winamp, samt en veldig varierende ping i CS (noen ganger 400, noen ganger 20, som oftest på rundt 150.. og nei, ingen downloads på)

vi har tre maskiner koblet opp via ngt her i huset, og alle har samme problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...