Jesper Karsrud Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skulle til å sette sammen den nye maskina mi nå, men så lurte jeg på en ting med boxed kjøleren: Skal den svarte "tapen" under tas av,eller kan den være på? Har ikke kjøpt noen ekstra goop, og vet at den svarte saken under fungerer på nesten samme måte... Har ikke tatt den av på den maskinen jeg sitter på nå, og har aldri hatt problemer med dårlig temp. på denne Står jo heller ikke noe i manualen om at den skal fjernes. Men jeg mener å huske at noen her inne har sagt at den skal tas av. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ta den av om du skal legge på ny goop. Den svarte teipen er thermal pad som kommer med boxed kjølerene. Ikke ta den bort med mindre du ikke skal legge på noe annet! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ok! Det var det jeg mente Da fikk jeg i hvertfall bekreftet den tanken Da er det tid for bygging Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå