Artistic.Hipster Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sexy(merk:de svarte prikkene er bare for sensur på "amobil" og vil ikke vises på selve skinnet, faktisk så er det gjemt noen hemmelige knapper rett under de svarte prikkene, noen som greier å finne de ) Simplicity(enkelt og greit theme, består av to sider og tre pop-ups, fungerer svært bra til daglig bruk) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Pupper trenger vell ikke sensureres? EDIT: Glemte og si at det var veldig gode skins, men lurer; funker de også til P800? Endret 3. juni 2004 av Ingar Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Disse funker vel med både P800 og P900 bare at man må ha TRacker programmet Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Pupper trenger vell ikke sensureres? EDIT: Glemte og si at det var veldig gode skins, men lurer; funker de også til P800? Jada de funker fint på P800 de(så lenge du har tracker 4 innstallert) Og jo pupper må desverre sensureres(iallefall på esato, så jeg tok ingen sjanser på amobil, men med tanke på babethreathen i søppel så er det vel mulig de ikke trenger å sensureres ) Hadde vært fint om noen kunne prøvd de og komt med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mulighet for disse på 6600? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Mulighet for disse på 6600? Har man tracker på 6600?! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Niks ingen av disse vil virke på 6600. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Pupper trenger vell ikke sensureres? Og jo pupper må desverre sensureres(iallefall på esato, så jeg tok ingen sjanser på amobil, men med tanke på babethreathen i søppel så er det vel mulig de ikke trenger å sensureres ) Pupper må ikke sensureres nei, det gjelder da ikke andre regler i OT en i Mobil & pda... Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Synd. Er det en enkel måte å lage themes til 6600/7610? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Ja, det offisielle theme redigeringsprogrammet som du finner på nokia sine developer sider... Kan ikke gi noen link, du må lage bruker :-/ (Gratis men alikvel da) Endret 4. juni 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html Lenke til kommentar
skibum Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Prøvde å installere denne theme editoren til nokia, men får bare at jeg ikke kan installere den med mitt "oppsett". Noen aning om hvorfor jeg får denne feilmeldingen? Har en centrino 1.6Ghz pc med win XP pro installert Espen Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 akkurat det samme får jeg!? hva kan problemet være? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 niiiice...gandalf. All honør til deg. Skal prøves på min p900 straks jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 niiiice...gandalf. All honør til deg. Skal prøves på min p900 straks jeg kommer hjem.. Takker, fint å se at noen takker meg for arbeidet(og holder seg til tråden *host, kremt ) Hei Prøvde å installere denne theme editoren til nokia, men får bare at jeg ikke kan installere den med mitt "oppsett". Noen aning om hvorfor jeg får denne feilmeldingen? Har en centrino 1.6Ghz pc med win XP pro installert Espen Du må høyreklikke på installasjons filen å stille den på windows 2000 eller 98 husker ikke hvilken(den funker ikke på xp av en eller annen grunn ) Lenke til kommentar
skibum Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei Beklager at dette gikk litt utenfor tema, men nå har jeg iallefall fått det til Neste gang blir det en egen thread Takker for hjelpen Espen Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvordan gjør man det? stiller den ikke på win 98 eller 2000? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Høyreklikk, egenskaper, kompabilitet, kjør denne i kompabilitetsmodus for... Takker, fint å se at noen takker meg for arbeidet(og holder seg til tråden *host, kremt ) Ta det som et komplement at jeg spurte om dem virka til 7610. Fine themes absolutt! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Igjen litt off-topic, men siden vi nå startet: Jeg får denne feilmeldingen når jeg starter programmet: FEIL: Ugyldig kommandolinjebryter: -xms64m Og programmet starter ikke. Edit: Innstallerte på nytt nå og da gikk det! Endret 10. juni 2004 av kvork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå