Gå til innhold

Mitt første forsøk på tracker skins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pupper trenger vell ikke sensureres? :p

EDIT: Glemte og si at det var veldig gode skins, men lurer; funker de også til P800?

Jada de funker fint på P800 de(så lenge du har tracker 4 innstallert)

Og jo pupper må desverre sensureres(iallefall på esato, så jeg tok ingen sjanser på amobil, men med tanke på babethreathen i søppel så er det vel mulig de ikke trenger å sensureres ;) )

Hadde vært fint om noen kunne prøvd de og komt med tilbakemeldinger :thumbup:

Lenke til kommentar
Pupper trenger vell ikke sensureres? :p

Og jo pupper må desverre sensureres(iallefall på esato, så jeg tok ingen sjanser på amobil, men med tanke på babethreathen i søppel så er det vel mulig de ikke trenger å sensureres ;) )

Pupper må ikke sensureres nei, det gjelder da ikke andre regler i OT en i Mobil & pda...

Lenke til kommentar

Hei

Prøvde å installere denne theme editoren til nokia, men får bare at jeg ikke kan installere den med mitt "oppsett". Noen aning om hvorfor jeg får denne feilmeldingen? Har en centrino 1.6Ghz pc med win XP pro installert

Espen

Lenke til kommentar
niiiice...gandalf. All honør til deg. :yes:

Skal prøves på min p900 straks jeg kommer hjem..

Takker, fint å se at noen takker meg for arbeidet(og holder seg til tråden *host, kremt ;) )

Hei

Prøvde å installere denne theme editoren til nokia, men får bare at jeg ikke kan installere den med mitt "oppsett". Noen aning om hvorfor jeg får denne feilmeldingen? Har en centrino 1.6Ghz pc med win XP pro installert

Espen

Du må høyreklikke på installasjons filen å stille den på windows 2000 eller 98 husker ikke hvilken(den funker ikke på xp av en eller annen grunn :( )

Lenke til kommentar

Høyreklikk, egenskaper, kompabilitet, kjør denne i kompabilitetsmodus for...

Takker, fint å se at noen takker meg for arbeidet(og holder seg til tråden *host, kremt  )

Ta det som et komplement at jeg spurte om dem virka til 7610. :D Fine themes absolutt!

Lenke til kommentar

Igjen litt off-topic, men siden vi nå startet: Jeg får denne feilmeldingen når jeg starter programmet: FEIL: Ugyldig kommandolinjebryter: -xms64m

Og programmet starter ikke.

Edit: Innstallerte på nytt nå og da gikk det! :)

Endret av kvork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...