StarcraftGeek Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Alle med litt vett i skallen, gå inn HER og stem på Starcraft som tidenes beste spill Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bare pga måten du fremla saken på, stemte jeg på et annet spill på pur faen Lenke til kommentar
StarcraftGeek Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 fordi du ikke har vett i skallen mener du ? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bare pga måten du fremla saken på, stemte jeg på et annet spill på pur faen Lol,gjorde det samme Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har aldri prøvd star craft, så eg kan ikkje stemme. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Øyh øyh øyh. Det er greit at du er ny på forumet, men du for å ta å lese retningslinjene. Å si til folk at de ikke har vett i skallen er en uting. Når du i tillegg lager en dårlig topic bestemmer jeg meg for å stenge denne. Dessverre. Jeg ønsker deg ingenting vondt og du må gjerne opprette ny tråd, men les først retningslinjene og nettiketten og følg dem takk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Velkommen til forumet StarcraftGeek Men det var en litt uheldig start her. Litt dårlig topic (SE HER) og ikke uheldigvis starter du raskt en krangel. Oppfordrer alle til å lese retningslinjene for forumet. Denne tråden stenges før den glir lengre ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg