E.T Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Heisann! jeg har en shutytle sn85g4, med 512 RAM og ett fx5200 skjermkort.. jeg ligger på 100 FPS, men av og til avslutter spillet til desktop, og denne meldingen viser seg: Etterfulgt av denne: Er det noen som vet hva problemet kan være? Veldig irriterende Takker for alle svar! MVH Erlend Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Prøv og slett ClientRegistry.blob og start steam på nytt. Da vil steam uppdate. Hvis ikke det funker så må du se om du har riktig dato på PC'en din. Funker ikke noen av de tingene så vet ikke jeg Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Bruker non steam.. PS: feilmeldingen kommer stort sett bare på de_dust2! Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Instaler cs på nytt da vel... Eventuelt windows...? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Mulig det er noe gærnt med mappet da.. Siden det bare skjer på de_dust 2. Prøv å slett De_Dust 2, også laster du det ned fra serveren. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 hmm... jeg spiller bare mot boter siden jeg ikke har key... Dessuten kommer det stort sett i begynnelsen av andre runde hvis jeg har satt veldig mange boter mot meg Rart... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er fordi du setter inn flere boter enn det er plass til det Antar at du har max antall slots på 32. Du har satt inn 32 boter. Det vil si at det er 33 stk på serveren da. Det klarer ikke serveren. At det som oftest er på dd2 er din egen feil Lenke til kommentar
E.T Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hehehehehhe! du er jo genial mann så nettopp på hendelseslista, å der stod det at IVPbot.dll var fila som feilet.. var akkuratt på jakt etter nye boter da jeg så dette innlegget men takk! BTW: hvordan får jeg fylt opp med boter uten att det klikker? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hehehehehhe! du er jo genial mann så nettopp på hendelseslista, å der stod det at IVPbot.dll var fila som feilet.. var akkuratt på jakt etter nye boter da jeg så dette innlegget men takk! BTW: hvordan får jeg fylt opp med boter uten att det klikker? bot_qouta 31. Vis du spiller med en venn så blir det bot_qouta 30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå