-stream- Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har lyst på en kartmaskin (GPS+kartpakke) i båten vår, har fått tak i en 15" LCD som går på 12V og en GPS som også gjør det.. Men å drive en stasjonær PC? Blir litt klønete og dyrt med 12V= til 230V~ inverter og en standard strømforsyning, vet noen om ATX strømforsyninger som har 12V matespenning? Har tenkt litt på å sette en slik i bilen også, med trådløst nettverk kunne jeg lasta opp musikk til bilen mens den står i garasjen ;D Ellers blir jeg vel nødt å slakte en gammel laptop med billader.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Har du letet rundt og søkt på forumet? Mener å huske at dette har vært oppe før, og at man fant en PSU med 12V matespenning.. *edit* se her: LinITX.com Endret 3. juni 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
-stream- Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Takker! Akkurat hva jeg lette etter Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 http://194.236.49.172/Butik/docs/produkt.a...0&dept_id=NO-58 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå