abene Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fjern koblinger i Internet Explorer Koblinger (Links) er en mappe i Favoritter i nettleseren Internet Explorer som er vanskelig å bli kvitt. Denne mappen kan du skjule, noe som er i praksis nesten det samme som å fjerne mappen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hva er poenget med dette da . Bruker links hele tiden jeg , hardware.no er f.eks den første trykk knappen på links linja . .... Lenke til kommentar
tommy10 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Heisann. Jeg synest at det er litt rart å skrive denne artikkelen på denne måten. Jeg vil påstå at langt fra halvparten av de som bruker IE vet at det finnes en links som man kan legge til for å bruke som et nyttig verktøy. Jeg ville heller ha skrevet en artikkel om hvor nytting denne funksjonen er. Den er jo disablet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eneste man må gjøre er å gå på view-toolbars Og fjerne lock toolbars . Deretter ta musa og dra toolbarområdet ned så blir den synlig . Så deleter man de knappene man ikke trenger. Og deretter drar "nye" url'er og slipper de på links baren. .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå