Gå til innhold

Innlogging?

Anbefalte innlegg

En venn av meg har klart å skifte passord i innloggingen i Windows XP. Han skrev inn det han ville ha, og da han skulle teste å logge inn så kom han seg ikke inn med det passordet han skrev inn (litt bra at han har klart å skrive feil to ganger da han skiftet passordet da!). Dette var på Administrator kontoen, så jeg lurte på om det er en måte å få skiftet passord der igjen uten å måtte kunne det gamle passordet? Det går jo heller ikke an å logge inn på PCen da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, hvis du har laget en passord-diskett (er litt usikker på det nøyaktige navnet i norsk XP) før du glemte det. Hvis ikke så søk på forumet. Det er en linux-versjon man kan laste ned som lar deg resette passord. Den skal da selvfølgelig ikke misbrukes. :thumbup:

Lenke til kommentar
ja, hvis du har laget en passord-diskett (er litt usikker på det nøyaktige navnet i norsk XP) før du glemte det. Hvis ikke så søk på forumet. Det er en linux-versjon man kan laste ned som lar deg resette passord. Den skal da selvfølgelig ikke misbrukes. :thumbup:

Kan søke litt på forumet ja... Tenkte også på det med misbruking etter at jeg postet denne posten. Kan jo nesten virke som om det var meningen da, men det er ikke det altså :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...