Caddy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skjønte ikke spørsmålet.......... Våpnet skyter så rett som du vil ha det til... Prøv å ikke holde inne avtrekkerknappen, men heller klikke for hvert skudd... ? Pleier å hjelper for meg.... Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Kan bruke langtid, men treffer ikke rettere Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 nå skyter ikke cs våpen rett da, har du prøvd en sniper rifle Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 AWP/AWM skyter selvfølgelig rett Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ja, men ikke det som gjør at det skyter så inni granskauen skjeivt Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hørest helt sykt ut.. Skjermkortet skyter skeivt.. Aldri brukt skjermkortet til å skyte med... Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ser dere tar det veldig seriøst, ikke ork og spam når dere ikke kan hjelpe Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg hadde samme problemet en gang. Feilen hos meg var at jeg mangla noen filer. Jeg reinstalla det, så funka det Hjelper alltid med en liten reinstall vettu Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan jo lage demo da så kan vi se åssen det ser ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå