Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Fins det noen måter og få våpenan til og skyte rettere? Har et ATI Radeon 9700 Pro, og det skyter ikke rett i det heletatt, blir så irritert! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 eh jeg vet ikke hvor jeg skal begynne å rette på den posten, jeg tror det er best du lutter å bruke pc'n før du skader deg Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Grunnen er at grafiken er litt feil stilt inn. Hadde problemet en gang, jeg også, men det vare bare grafikksettings som var litt "skrå". Prøv å finpusse grafikksettingene litt, du! Hjelper ike med bra skjermkort når du ikke instiller det riktig. Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har normale innstillinger, hva kan jeg fin pusse på da? Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har god aim, men nytter lite når ikke våpene ikke skyter rett Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har god aim, men nytter lite når ikke våpene ikke skyter rett bare tulla da hvilken oppløsning bruker du? Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 prøv å sett ned til 800x600 kan hjelpe Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Har testa, men det hjalp ikke stort Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Blir ikke noe bedre, har vert sånn siden jeg fikk PC'en Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 prøv å opdatere skjermdriverene jeg hadde også problemer med cs når jeg fikke nye pc'n min men d hjalp med ny driver hvis du har radeon gå til www.ati.com å last ned ny driver Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Funker ikke bedre med de nye driverne, desutten har jeg de ATi driverne som er best for cs. Men takker for alle svarene Lenke til kommentar
Xer0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 da vet jeg ærlig talt ikke hva som er galt........ på steam dette her eller lan-patch? Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Det er på steam, men trur ikke mitt grafikk kort er lagd for cs, har vert sånn siden 1.3 Endret 3. juni 2004 av Teo^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå