LogouT Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vel, ser ut som jeg skal ha meg et Chieftec Dragon Medium Tower... Det jeg da lurer på er hvilket som ser fetest ut. Valget står egentlig mellom svart og blått.. Si deres mening! eller dette: so, waddya think? Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg synes det blå - svart er litt sånn som alle har. Ellers får du nokk bestemme dette selv etter hvilke farge du liker best ! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg tror jeg allerede har snakket med deg om dette Uansett så setter jeg fortsatt en finger på sølv. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg har blått er pent det, men du burde ikke knekke døra slik som meg. Er så mange hvite ting der. Du kan jo få sorte cdrom etc men ikke blå... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) den nederste ser ut som den lilla. Det er den jeg har, dødsfet farge på den. den grå/svarte er bare kjedelig.. Jeg har ikke sett den lilla i salg på leeenge, så hvis du får fatt i den ville jeg slått til.. edit: Hvis det er den som er BLÅ, så ser den bedre ut enn den svarte, men den er for prangende, for lite diskret mener jeg. Den lilla er best! (du ser hva jeg mener på denne siden) Endret 3. juni 2004 av Musty Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Blåfargen er mye finere i virkeligheten enn på det bildet der. Er fornøyd med toweret, MEN hvis du har planer om evt vannkjøling og store casemods en gang så vurder et annet kabinett. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hehehe hva med å ta et kabinett som ikke ALLE har et av tro meg! dragon serien blir du RIIIIImlig fort lei av... (on et halvt år ser du etter nytt eller vil modde det..) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hehehe hva med å ta et kabinett som ikke ALLE har et av tro meg! dragon serien blir du RIIIIImlig fort lei av... (on et halvt år ser du etter nytt eller vil modde det..) been there, done that... er ganske lei av den nå, men ikke så lei at jeg gidder bruke penger på et nytt enda... bruker heller penga på sånt som virkelig betyr noe, ytelses-greier, som minne o.l.. (men der kommer en dag chieftecen går under kniven) Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Vel, det virker som det var maks oppslutning rundt blått! Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 hehehe hva med å ta et kabinett som ikke ALLE har et av tro meg! dragon serien blir du RIIIIImlig fort lei av... (on et halvt år ser du etter nytt eller vil modde det..) Vel, skal ha ny PC, så da trenger jeg et greit kabinett. Kan heller gå løs med dremelen ved senere anledninger. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg for min del liker svart best fordi om blått sikkert er coolt nok fins det noen blå sjermer ??? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Svart er på en måte litt kjedelig, men er kanskje tingen for et stilrent hjem..? Stemmer på blå! Selv gikk jeg for lilla, en av mine favorittfarger. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøp hvilken som helt, den grå er best da.... så kan du jo bare pusse ned og begyne og lakkere fin mod det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå