Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Å antyde at ansatte hos PS Data A/S er straffedømte heroinmisbrukere og mongloide i tillegg, er straffbart iht norsk lov. Man kan jo håpe at noen anmelder trådstarter for injurier, men de fleste er vel så voksne at de bare overser slike tapere. Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Har stort sett aldri handlet hos noen andre enn PS Data, og da siden 1995, det vil si også med forgjengeren til PS Data. Å hyle ut på denne måten, hjelper ikke mye. Har tonen vært den samme i telefonen til support'n, skjønner jeg at dama var snerpete. *Sanmann* Endret 3. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Syns han har grunn til å være litt hissig eg Men, psdata pleier jo å fikse opp i problemene sine Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Trådstarter: Lite nødvendig å ordlegge deg med så utrolig usaklige ord som "kjøtthue" til medforumbrukere.. De er her for å hjelpe deg og hvis denne tråden ble til for å rakke ned på disse hjelperne burde du tenke litt lenger før du starter et nytt topic. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg vet iallefall om en forumbruker jeg aldri kommer til å ta seriøst etter dette! Har ingen respekt for sånne sutrete, nedlatende, hissige, trangsynte og generelt idiotiske syn som han fremsetter! Håper denne tråden blir stengt! Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Denne tråden var på kanten til å bli en ny klassiker, men folk gikk litt lei..... Da jeg så alle innleggene begynte jeg å trekke på smilebåndet.... men dessverre kom det ingen supermorsomme innlegg i saken.... Min kommentar (som dessverre er seriøs og ikke så morsom) er: 1. De som jobber hos PS DATA er ikke roboter men mennesker som kan feile, dessuten kan det hende noen har hatt et morsomt øyeblikk: "Hehe, nå skal jeg sende et råttent tastatur istedenfor DVD-spiller til en idiot, hehe...." Sånne ting kan faktisk skje, og er utrolig morsomt for de 3-5 personene i en vennegjeng som er i den situasjonen at de jobber på et lager, og sender ting dag ut og dag inn. 2. Når man gjør noe riktig, får man sjelden skryt, men gjør man EN feil og 100 eller 1000 riktige, hva får man høre da??? Hmm... 3. Det irriterer meg litt at folk irriterer seg over sånne ting. Dette er da bare småting. Ta livet litt med ro. Relax. Chill out! Om bilen ikke starter, om du pungterer på sykkel, om du har stein i skoen, om du må vente 10 min ekstra på en kebab, om bussen er forsinket, chill out og relax! Get it? I hope so ;-) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Til trådstarter: Om du ikke lærer deg normal folkeskikk og hvordan du skal omgås andre mennesker kan du få det tøft i livet. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 1. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt. 2. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Vel... Retningslinjene taler for seg selv, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg