Gå til innhold

PSDATA - For no'n kjøtthuer!

Anbefalte innlegg

Hadde bestilt meg en DVDspiller fra PSDATA, og var å hentet pakken idag.

Da jeg fikk pakken over disken, var formen på pakke litt merkelig - ca 50/20/5 (B/L/H), samt at den veide under 1kg!

Jeg tenkte ikke mer over det før jeg kom hjem og åpnet pakken, og fant ut at de hadde prestert å sende meg en tastatur! (!!!)

På pakkeseddelen/fakturaen står det at pakken inneholder DVDspilleren jeg bestilte, men av en eller annen grunn har de greid å sende meg en møkkatastatur...

Jeg ringte support og lurte på hvordan i all verden det gikk an å surre så fælt, og fikk i svar fra en nebbete liten snerpe:

"Vi må jo regne med litt menneskelig svinn. Vi sender ut tross alt rundt 1000pakker hver dag(...)"

"Det har sikkert bare vært en pakkelapp som har vært på aveie".

Hvordan i h***** kan en "pakkelapp på aveie" forårsake at jeg får et tastatur med faktura/pakkseddel som det står "DVDspilller" på????? Hadde det i det minste stått "tastatur" på pakkseddelen også, hadde jeg "tilgitt" dem....

**Unødvendig setning, fjernet av Opus**

Vel..... Jeg handler ikke der mer.... Ferdig med dass!

Endret av Opus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Slike tåpelige og lite gjennomtenkte innlegg er det heldigvis lenge mellom hver gang jeg ser her på forumet.

Skal du forvente å bli tatt seriøst bør du bruke "edit"-knappen rimelig raskt, for dette minner om en kjempesur fjortis sitt innlegg, i innhold og i form.

Lenke til kommentar
Gå å legg deg...

Tror du også kanskje kunne å sove litt på saken. :)

Det er mennesklig å feile vet du, og slike tilfeller er nok ikke til å unngå.

Synd at et slikt tilfelle skal ødelegge ditt syn på en (i mine øyne) god og respektert webshop.

Men det er jo opp til deg.

Lenke til kommentar

Lenge siden du har fått deg noe eller? Makan til surpromp. Hadde du vært litt hyggelig så hadde de sikkert fikset dette meget kjapt, men det er klart hvis du hadde samme tonen når du ringte som nå, så er det ikke rart de var litt kvasse med deg.

Grow Up, det er menneskelig å feile.

Regner med denne blir stengt rimelig fort hvis ikke du skjerper språkbruket å holdningen din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Må jo være tett i hue ditt som gidder å bruke tid å skrive i denne posten hvis du synes den var så tragisk... derfor bør DU legge det lille kjøtthue ditt....

Rapportert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Tenk hvor glad du hadde vært hvis pakken inneholdt et geforce 6800 ultra :)

Uansett var enig at det var vimsete gjort men som sakt det er mennskelig å feile.

Hehe, da hadde han neppe klaget.

Lenke til kommentar

ååå så sint, ååå så sint :D:D

Greit at det er kjipt når slikt sjer, men det er langt på vei noen grunn til å gå sånn av skaftet. De nektet da ihvertfall ikke for at de har gjort en feil. Kunne vært værre :p

Lenke til kommentar
Hadde bestilt meg en DVDspiller fra PSDATA, og var å hentet pakken idag.

Da jeg fikk pakken over disken, var formen på pakke litt merkelig - ca 50/20/5 (B/L/H), samt at den veide under 1kg!

Jeg tenkte ikke mer over det før jeg kom hjem og åpnet pakken, og fant ut at de hadde prestert å sende meg en tastatur! (!!!)

På pakkeseddelen/fakturaen står det at pakken inneholder DVDspilleren jeg bestilte, men av en eller annen grunn har de greid å sende meg en møkkatastatur...

Jeg ringte support og lurte på hvordan i all verden det gikk an å surre så fælt, og fikk i svar fra en nebbete liten snerpe:

"Vi må jo regne med litt menneskelig svinn. Vi sender ut tross alt rundt 1000pakker hver dag(...)"

"Det har sikkert bare vært en pakkelapp som har vært på aveie".

Hvordan i h***** kan en "pakkelapp på aveie" forårsake at jeg får et tastatur med faktura/pakkseddel som det står "DVDspilller" på????? Hadde det i det minste stått "tastatur" på pakkseddelen også, hadde jeg "tilgitt" dem....

Har de ansatt heroindømte samfunnsstraffede mongiser der inne som ikke kan lese mon tro???

Vel..... Jeg handler ikke der mer.... Ferdig med dass!

http://www.stfu.se/stfu.swf

Lenke til kommentar

Til Straydog: Det å få feil pakke er selvsagt irriterende, men spesielt alvorlig er det ikke, med mindre psdata nekter å sende deg riktig vare. Du kan gjerne bruke forumet til å klage, men jeg vil anbefale deg 1. Bruk en helt annet språk, og 2. Denne saken er vel egentlig ikke interessant for andre, sånt skjer, lev med det.

PS Tror du bør gå å legge deg før du poster noe mer her.

Edit: Trykkfeil

Endret av Libido
Lenke til kommentar

Hvordan foreslo Psdata å ordne opp i situasjonen? Det nevner du ikke noe om. Har handlet/formidlet salg for 3-400000 fra psdata siste året, og har kun positive erfaringer, også i de tilfellene det har skjedd feil, og det har det jo gjort av og til. Har altid fått kompensasjon for returfrakt i form av feks. reduserte priser ved neste bestilling. Men du prater som om hele gjengen nede på psdata er noen surrehuer pga. en feil, som jeg er helt sikker på de fikser opp i på no time, med god komp. for dine eventuelle returutgifter. Språkbruket ditt sier mere om deg enn om psdata.

Endret av slowcooler
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...