Kjekssjokolade Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette spille er helt rått, det har alt, vill dreping bra grafikk syk humor, bra lyd... ALT.... Noen som er enige? Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hirr - dobbel Endret 3. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Helt rått og helt rått Er hvertfall noe av det mest voldelige du kan spille. Grafiken er ikke det beste jeg har sett og heller ikke spillbarheter (blir fort lei), også mye og lange loade-soner. Ellers et greit spill. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Var kjekt i et par timer , så ble det ensformig. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Loadetidene går betraktelig ned med nyeste patch. Egentlig ett ganske morsomt spill, er så satirisk ovenfor det amerikanske samfunnet. Og MP er morsom! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Var kjekt i et par timer , så ble det ensformig. Her har du vel egentlig de fleste personers syn på Postal 2 tenker jeg Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, Postal2 var morro de første 5 timene eller noe... Det trakk ned at det var dårlig storyline på spillet (hente melk og sånnt, "Sign my petition" osv) Blir litt dumt. Men morro i MP, det er jeg enig i Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja det er et morro mulitplayer spill - mye fanteri du kan finne på der Kan fort få seg en god latter Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, Postal2 var morro de første 5 timene eller noe... Det trakk ned at det var dårlig storyline på spillet (hente melk og sånnt, "Sign my petition" osv)Blir litt dumt. Men morro i MP, det er jeg enig i Anngående og få dem til å signere den kampanjen.. Det var ganske morro og tvinge folk Masse andre morro ting man kunne gjøre, hvis man bare prøvde seg fram Men, sarte sjeler bør vel kanskje ikke spille dette spillet Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Var kjekt i et par timer , så ble det ensformig. Her har du vel egentlig de fleste personers syn på Postal 2 tenker jeg Second that =) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Postal 2 var ganske fett egentlig, tenne på folk mens du slokker dem med din egen urin. *Sign my petiton* Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Et greit spill, men ikke no`mer. Hvor voldelig det er, avgjør man jo til en hviss grad selv. Men jeg har hattt noen fine timer med det. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg synes det var underholdene, kanskje litt kort. Jeg har hørt noen rykter om Postal 3, kommer det i den nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er Postal 2 bedre enn GTA: VC eller? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er Postal 2 bedre enn GTA: VC eller? Det kommer vel an på smak og behag, men jeg er sikker på at 9 av 10 MINST vil foretrekke GTA:VC Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg får si som jeg har sagt før: Makan til dasshumor skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg får si som jeg har sagt før:Makan til dasshumor skal du lete lenge etter Det er egentlig ganske gjennomtenkt humor i det spillet... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er Postal 2 bedre enn GTA: VC eller? Postal 2 scorer laaaangt dårligere på tester enn Vice City. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg får si som jeg har sagt før:Makan til dasshumor skal du lete lenge etter Det er egentlig ganske gjennomtenkt humor i det spillet... jippi, jeg kan pisse opp i lufta for og slukke flammene. Ja veldig gjennomtenkt. Uansett er det dasshumor i mine øyne så får folk tro hva dem vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå