Gå til innhold

Bilder og video av og med 7610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snitt alderen på folk her i forumet ? 9 ?

En side på nettet som heter www.mobilsentrum.no selger tilbehør til merker jeg ikke visste var å få kjøp i norge engang, og de har ladere til både mobiler og batterier for en stabel med ulike modeller.

Finnes faktisk en del yrkesgrupper som er helt avhengig av mobil telefoner, og da også flere batterier som er klar til bruk 24 timer i døgnet.

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar
Og hvordan vet du at kameraet er bedre ? Jeg har ikke sett bilder tatt med S65 ennå, og hvis noen går å tror at ting er bedre fordi spesifikasjonene på papiret er bedre så bør dere jaggu våkne opp snart...

Jeg har en Thule IA350B forsterker som er oppgitt til 2x350 watt stereo/5x120 watt i 5.1 lyd. Har testa denne mot japse amper som operer med nesten doble verdier og denne spiller ræva av de. Det at Thulen veier 21 kg og kan levere +-45 amper når det trengs kan jo selvsagt være grunnen..... 

Det er forskjell på forsterker og kamera. Vi kan si helt sikkert at kameraet på S65 blir bedre enn 7610 når det er 0.3 Mpx bedre. ;)

Istedet for å skrive svada så prøv å sjekk innholdet med en som har peiling før du poster de.

Siden du ikke skjønte det med forsterker så prøver jeg igjen.

Hvis man lager ett kamera på 3 megapixler, så er det ikke brikken det eneste man trenger. Man må ha elektronikk og det aller viktigste er L I N S E. Og kvaliteten på linsen er avgjørende for hvor bra lysstyrken er og hvor skarpt ett bilde blir. En dårlig linse kan gi uskarpt bilde, ujevn bilde (en firkant kan feks kan være ujevn, bli buete m.m.), kan gi reflekser osv. Kan jo spørre en som bruker briller om hva man ser best gjennom, en rein brille eller en møkkete/full av riper feks.

Til slutt kan man jo ta en sammenligning med bilens verden og håpe at denne gir klarhet i at 1,3 mp ikke nødvendigs er bedre enn 1,0 mp. Hvis man tar en motor på feks 200 HK og setter inn i en lett sportsbil og en makan motor inn i en lastebil, tror du da at de går like fort ? neppe.

Ved nærmere ettertanke burde jeg kanskje utdannet meg som lærer istedet, ser ut som skoleverket i Norge går rett idass om dagen... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bare til Nokia? Du er visst ny gamet i likhet med han

Istedet for å si slik kan jo du som vet det gi oss en link til flere slike ladere da.

Istedet for å skrive svada så prøv å sjekk innholdet med en som har peiling før du poster de.

Siden du ikke skjønte det med forsterker så prøver jeg igjen.

Hvis man lager ett kamera på 3 megapixler, så er det ikke brikken det eneste man trenger. Man må ha elektronikk og det aller viktigste er L I N S E. Og kvaliteten på linsen er avgjørende for hvor bra lysstyrken er og hvor skarpt ett bilde blir. En dårlig linse kan gi uskarpt bilde, ujevn bilde (en firkant kan feks kan være ujevn, bli buete m.m.), kan gi reflekser osv. Kan jo spørre en som bruker briller om hva man ser best gjennom, en rein brille eller en møkkete/full av riper feks.

Til slutt kan man jo ta en sammenligning med bilens verden og håpe at denne gir klarhet i at 1,3 mp ikke nødvendigs er bedre enn 1,0 mp. Hvis man tar en motor på feks 200 HK og setter inn i en lett sportsbil og en makan motor inn i en lastebil, tror du da at de går like fort ? neppe.

Ved nærmere ettertanke burde jeg kanskje utdannet meg som lærer istedet, ser ut som skoleverket i Norge går rett idass om dagen... 

Det jeg mener er at kameraet kan ha dårlig linse og alt det der, men likevel blir det flere piksler. Og tviler sterkt på at Siemens med sitt første kamera over 1 mpxl kommer til å lage et kamera som er dårligere enn 7610 sin.

Siemens er ikke av den typen som dummer seg ut slik...selvsagt kan de lage et skikkelig sugent kamera, men sjansene ser jeg på som lik null!

Lenke til kommentar
Istedet for å si slik kan jo du som vet det gi oss en link til flere slike ladere da.

Vel. Nå har jo sånne ladere vært på markedet siden mobiltelefoner kom ut her i Norge. Og det er lenge siden. Jeg husker godt min mors første motorola. Den hadde en stor lader der man kunne lade mobiltelefon + et ekstra batteri. Jeg trodde de fleste visste om sånne ladere, derfor jeg ikke la ut en link. Ikke gidder jeg heller. Nevner bare mobilsentrum jeg. Der finner du mye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...