Staalkontroll Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Har lagd mine første bil styling bilder i ps... Noe kritikk/tips/tilbakemeldinger over ting som jeg kunne ha gjort bedre hadde vært fint.... Bildene finner du her Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke så aller verst. Men du må gjøre kanter mykere. Litt blur på kantlinjer tror jeg. Men ellers bra. Men en annen ting. Du burde kanskje minske bilde størrelsen litt så det ikke tar lang tid for de som ikke har så rask nett? Bare en tanke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Men en annen ting. Du burde kanskje minske bilde størrelsen litt så det ikke tar lang tid for de som ikke har så rask nett? Bare en tanke. Hm, ja Tenker ikke på slikt nå *dumme meg* Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Neida det gjør ikke så mye.. De aller fleste har rask nett. Men jeg syntes det var bra hvis du ikke har gjort så mye modding av biler før i PS. Stå på! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Men jeg syntes det var bra hvis du ikke har gjort så mye modding av biler før i PS. Nei, det var faktisk de første bilene, En må jo begynne et sted, men må si jeg kunne brukt litt bedre tid på dem... Ser vertfall 6 feil på vert av bildene Endret 4. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke verst, som sagt litt kantete. Et spørsmål: Hvordan bytter du felgene egentlig? Finner du et bilde med akkurat samme vinkel og bare kopierer dem over? Tenker da spesielt på denne. Det så veldig "naturlig" ut. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke verst, som sagt litt kantete. Et spørsmål: Hvordan bytter du felgene egentlig? Finner du et bilde med akkurat samme vinkel og bare kopierer dem over? Tenker da spesielt på denne. Det så veldig "naturlig" ut. En trenger ikke å finne bilde med akkurat samme vinkel, men noe i nærheten. Derfra bruker jeg Eliptical tool rundt felgene. Så går jeg over til Disort for å finne den rette vinkelen å størrelse... Så er det bare å bruke viskelær å smudge tool... Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 ikke verst, veldig tøft med de felgbyttinga forstatt sef man noen steder at det er litt bolkete der du har fikset. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Bruk layers så du slipper å "rette" opp feil her og der hehe Likte den Pug'en. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Bruk layers så du slipper å "rette" opp feil her og der hehe Likte den Pug'en. Layers bruker jeg ja Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Ikke verst, som sagt litt kantete. Et spørsmål: Hvordan bytter du felgene egentlig? Finner du et bilde med akkurat samme vinkel og bare kopierer dem over? Tenker da spesielt på denne. Det så veldig "naturlig" ut. En trenger ikke å finne bilde med akkurat samme vinkel, men noe i nærheten. Derfra bruker jeg Eliptical tool rundt felgene. Så går jeg over til Disort for å finne den rette vinkelen å størrelse... Så er det bare å bruke viskelær å smudge tool... Ok. Distortion har selvfølgelig en lei tendens til å ødelegge pikselene, og jeg regnet nesten med at du hadde gjort noe annet siden det ikke så "ødelagt" ut. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2004 Sant, men denne gange brukte jeg bare Disort for å finne vinkler... (Litt kjapt, kjapt arbeid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå